Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 23:36 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Radical Redemption

Titel: ID

Sample:


:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Probeer voortaan eens even het kleine formuliertje in te vullen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 23:48 
 
Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Probeer voortaan eens even het kleine formuliertje in te vullen..

Ok sorry, had hem even snel gepost net voordat ik mijn computer uit deed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit zou Torture, Murder and Cannibalism kunnen zijn. Klinkt weer hard iig! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[quote="Nando"]Dit zou Torture, Murder and Cannibalism kunnen zijn. Klinkt weer hard iig! :)quote]
benieuwd waneer zn eerste release komt :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 12:06 
 

Afgaand op het filmpje, mij iets te duister
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Damn, wat een agressie in deze plaat :woot:

Al valt er nog niet veel te oordelen, dit klinkt heel dik :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 13:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Godverdomme wat klinkt dit lekker! :woot:
Doet me een beetje denken aan de Titan/Hardwear sounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt goed :D

Vind dit toch wel erg dicht naar Hardcore neigen... Maar geeft niet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 16:02 
 
Artiest

Dit is 'n nieuwe track waar ik gisteravond mee begonnen ben..:)
Torture, Murder and Cannibalism is al klaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicalRedemption schreef:
Dit is 'n nieuwe track waar ik gisteravond mee begonnen ben..:)
Torture, Murder and Cannibalism is al klaar!


Ga je gelijk voor een album ofzo? Of release je niet alles :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 16:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De knetter :woot: Helemaal mijn ding dit :drool: :love: Ben erg benieuwd naar HQ :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 16:19 
 

Jolle schreef:
RadicalRedemption schreef:
Dit is 'n nieuwe track waar ik gisteravond mee begonnen ben..:)
Torture, Murder and Cannibalism is al klaar!


Ga je gelijk voor een album ofzo? Of release je niet alles :P

zijn wel ziek zijn.. openen met een ziek album! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, sorry. Het is het gewoon niet voor mij.
Moet ook heel eerlijk toegeven dat ik tot nu toe nog niet overtuigd ben. Ook afgelopen zaterdag heeft Crypsis er geloof ik 1 van je gedraaid als 2 of 3 na laatste plaat ofzo. Ook toen niet echt het juiste gevoel erbij gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat klinkt dit goed zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 01:28 
 
Hardtraxx Veteran

klinkt wel vet.. benieuwd naar HQ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 19:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gaat hier nog wat mee gedaan worden? :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat denk je zelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 00:07 
 
Hardtraxxer

Ik gok dat ie als bonus op het album komt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 12:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stukkiewukkie
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks