Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 12:57 
 
Hardtraxxer

Artiest: Radical Redemption

Track(s):Atomic Warfare

Sample/video:

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwa ik vond deze niet zo bijzonder op Hard Bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 16:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Na Drug N Roll is dit toch wel een tegenvallertje :$ Hoewel ik de intro wel erg gaaf vind :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 16:20 
 
Hardtraxx Veteran

Leuke track. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 18:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind hier echt niks aan, zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meh, doet me niet veel deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vetjes :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 13:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almightyy schreef:
Nando schreef:
Mwa ik vond deze niet zo bijzonder op Hard Bass.

Idem. Vervelende melodie.

Juist een vette melodie, lekker simpel. Kicks klinken niet zo geweldig helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 13:53 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Vetjes :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 17:25 
 
Hardtraxxer

Intro is wel redelijk vet, climax dan weer 3x niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelofelijk dik ook weer dit :worship: Begint al zeer goed 2013 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 11:39 
 
Hardtraxx Addict

Dudejay schreef:
Intro is wel redelijk vet, climax dan weer 3x niks

De climax lijkt idd maar een flop, voor de rest vrij leuk nummer, maar nog maar even wachten HQ voor een beter oordeel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 10:03 
 

Is er nog iets bekend over dit nummer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Is er nog iets bekend over dit nummer?

RR is dit project kwijt geraakt bij zijn studiocrash. Deze track is veranderd in:
nieuwe-tracks-hs/radical-redemption-crypsis-on-the-brink-of-extinction-t37402.html

De enige hoop die we hebben is dat de Hard Bass versie van deze track een keer wordt vrijgegeven. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 09:57 
 

Parvuz schreef:
bloemkool schreef:
Is er nog iets bekend over dit nummer?

RR is dit project kwijt geraakt bij zijn studiocrash. Deze track is veranderd in:
nieuwe-tracks-hs/radical-redemption-crypsis-on-the-brink-of-extinction-t37402.html

De enige hoop die we hebben is dat de Hard Bass versie van deze track een keer wordt vrijgegeven. :(



Aaah das echt klote! Ik vind deze zo veel vetter dan On The Brink Of Extinction
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks