yowan schreef:
http://hardtraxx.nl/forum/nieuwe-tracks-hs/radical-redemption-brutal-t17275.html
Snap niet dat je een topic aanmaakt voor een 4 jaar oude plaat, maar zal wel weer aan mij liggen
Ik zie nu de reacties op die eerste pagina...
"Met zo'n plaat als deze zie ik dadelijk geen grens meer tussen hardstyle en hardcore..."
"Lijkt echt net hardcore maar dan met een lager BPM"
"Dit gaat nergens meer over"
"Nee, sorry. Dit is mij een brugje te ver."
Ze moesten toen eens weten...
Over de track zelf: Heel vet dat die die draaide, had hem nog nooit gehoord. Sowieso erg verrast door zijn live act waarin deze terug kwam!