Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 19:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Radical Redemption

Track(s): Brutal 1.0

Sample/video:

Bron: RR One man Army
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 19:19 
 

nee toch :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 19:27 
 
Hardtraxxer

Heel vet dat hij deze draaide ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet toch wel zeggen, wat ik vaak niet vind, is dat de kicks van radical er wel beter op zijn geworden, normaal zijn "oude" kicks veel fijner dan de nieuwe, maar op de een of andere manier miste ik toch iets tijdens zijn annihilate set qua kicks (Zoals bij crypsis, Noisecontrollers, Wildstylez)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nieuwe-tracks-hs/radical-redemption-brutal-t17275.html

Snap niet dat je een topic aanmaakt voor een 4 jaar oude plaat, maar zal wel weer aan mij liggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 20:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yowan schreef:
http://hardtraxx.nl/forum/nieuwe-tracks-hs/radical-redemption-brutal-t17275.html

Snap niet dat je een topic aanmaakt voor een 4 jaar oude plaat, maar zal wel weer aan mij liggen

Hij zij dat ie m nog nooit had gedraaid.. sorry man
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 23:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yowan schreef:
http://hardtraxx.nl/forum/nieuwe-tracks-hs/radical-redemption-brutal-t17275.html

Snap niet dat je een topic aanmaakt voor een 4 jaar oude plaat, maar zal wel weer aan mij liggen


Ik zie nu de reacties op die eerste pagina...
"Met zo'n plaat als deze zie ik dadelijk geen grens meer tussen hardstyle en hardcore..."
"Lijkt echt net hardcore maar dan met een lager BPM"
"Dit gaat nergens meer over"
"Nee, sorry. Dit is mij een brugje te ver."

Ze moesten toen eens weten...

Over de track zelf: Heel vet dat die die draaide, had hem nog nooit gehoord. Sowieso erg verrast door zijn live act waarin deze terug kwam!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jubke schreef:
yowan schreef:
http://hardtraxx.nl/forum/nieuwe-tracks-hs/radical-redemption-brutal-t17275.html

Snap niet dat je een topic aanmaakt voor een 4 jaar oude plaat, maar zal wel weer aan mij liggen


Ik zie nu de reacties op die eerste pagina...
"Met zo'n plaat als deze zie ik dadelijk geen grens meer tussen hardstyle en hardcore..."
"Lijkt echt net hardcore maar dan met een lager BPM"
"Dit gaat nergens meer over"
"Nee, sorry. Dit is mij een brugje te ver."

Ze moesten toen eens weten...

Over de track zelf: Heel vet dat die die draaide, had hem nog nooit gehoord. Sowieso erg verrast door zijn live act waarin deze terug kwam!


Precies, en dat Radical zich zelf nog zijn muziek moest verdedigen.. Prachtig wat die man in al die tijd bereikt heeft.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks