Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 13:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Rank 1

Track(s): Such is life (Psyko Punkz Remix)

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 13:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mwa. niet slecht niet goed. misschien als ik m vaker hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 14:01 
 
Hardtraxxer

Positief verrast! totaal nieuwe sound. niet geweldig maar bevalt me opzich wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 14:20 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 14:32 
 
Hardtraxx Veteran

Ook deze vind ik verschrikkelijk saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 17:28 
 
Hardtraxx Addict

Melodie pakt me opzich wel! Pitchkicks in climax zijn vreselijk en vocalen door de climax heen gewoon niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 18:30 
 

Zullen we het beschaafd houden en van de titel Rank 1 - Such Is Life (Psyko Punkz Remix) maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Zullen we het beschaafd houden en van de titel Rank 1 - Such Is Life (Psyko Punkz Remix) maken?


Dacht ik aan ja.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 11:06 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Verkrachting van een klassiek sensation anthem , en de slechtste psyko punkz ooit!!
Beter gaan zij uit elkaar ipv Noisecontrollers!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 13:03 
 
Hardtraxxer

Repost
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 14:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook elk klassiek trancenummer wordt wel gebruikt in een hardstyleplaat tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 05:06 
 
Hardtraxx Newbie

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 11:54 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hebben Psyko Punkz dan überhaupt geen respect voor klassiekers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 12:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waar sommige zich wel niet druk over maken he
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 19:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Druk maken... Het is gewoon een track waar je niet zomaar een remixje van kunt maken. Jammer dit.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks