Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 13:42 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Psyko Punkz

Track(s): Psyko Soldier (Toneshifterz Remix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 14:13 
 
Hardtraxx Veteran

Weer een leuke remix van Toneshifterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 14:20 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Leuke track :D mooie melodie ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 14:23 
 
Hardtraxx Veteran

Had toch liever een andere track zien geremixed. Die vocals van Villain zijn echt zooo slecht imo, voor de rest is het wel een leuke plaat, typische Toneshifterz sound die altijd goed aanslaat bij mij. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 14:38 
 

Zeer geslaagde remix, beter dan het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 15:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Doet me niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 15:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Doet me niks.


saaie remix indd, al was het origineel ook niet veel soeps
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 15:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Doet me niks.


Niet dat die zo lekker is maar ik heb dan nog liever het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 15:47 
 

Elexz schreef:
Doet me niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 15:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

leuke remix :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg leuke remix, veel beter dan het origineel :)
De plaatjes van Toneshifterz vind ik altijd wel vet. Niet heel speciaal, maar gewoon erg leuke plaatjes. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 20:39 
 
Hardtraxx Addict

lijkt wel of ze de track al hadden gemaakt en toen de vocals er maar overheen getieft, de synth ondersteunt de vocals total niet die gaat zijn eigen gang. wel jammer in het origineel ondersteunen ze elkaar wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 23:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Leuke mid-intro, melodie is best oké, vocals zijn jammer maar aangezien dit een remix is van één van de platen die ik het meest uitkots van allemaal is het resultaat best in orde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psyko Soldier was niet echt een favoiet van me, maar ze hebben er wel wat van gemaakt moet ik zeggen! Melodie pakt heel erg makkelijk op en klinkt zo wel mooi vol. Benieuwd naar een live oordeel of een mooie preview en dat had ik van tevoren niet verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 15:40 
 
Hardtraxxer

Best aardig, origineel vond ik ook niks maar dit is toch wel een geslaagde remix. Alleen snap ik niet waarom ze deze plaat geremixt hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 20:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Leuke mid-intro, melodie is best oké, vocals zijn jammer maar aangezien dit een remix is van één van de platen die ik het meest uitkots van allemaal is het resultaat best in orde.


Wat Daan zegt. Opzet is echt wel in orde, maar er mist iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Half gare melodie. Het loopt na de helft van de melodie net niet zoals je het verwacht, of wilt laten klinken.

Het klinkt nu alsof je een paracetamol slikt, maar in je keel blijft hangen en niet door kan slikken met water.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 20:45 
 
Hardtraxx Newbie

lekker trackje
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 15:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

vind origineel niet echt veel aan.. maar dit is wel een prima remix van Toneshifterz! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 15:59 
 
Hardtraxx Elite

saaie plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 21:04 
 
Hardtraxx Addict

Redelijke remix, mid intro is wel lekker de climax kan er ook mee door maar geweldig is t niet
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks