Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 18:46 
 

Op de vocals na is dit wel een lekker nummertje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 19:48 
 
Hardtraxx Veteran

IvoWII schreef:
Op de vocals na is dit wel een lekker nummertje :thumbup:


Haha, het is ook nooit goed bij Psyko Punkz vocalen he! Die stem van die kale (weet zn naam niet) word altijd afgekeurd, en nu deze vocaal gebruikt wordt is hij ook niet goed...
Ik vind deze vocaal juist een verbetering!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
IvoWII schreef:
Op de vocals na is dit wel een lekker nummertje :thumbup:


Haha, het is ook nooit goed bij Psyko Punkz vocalen he! Die stem van die kale (weet zn naam niet) word altijd afgekeurd, en nu deze vocaal gebruikt wordt is hij ook niet goed...
Ik vind deze vocaal juist een verbetering!

Komt een beetje goedkoop over aangezien ze hem ook al voor het Reverze anthem hebben gebruikt, en past los daarvan (imo) totaal niet bij deze plaat. Die standaard PP heliumvocals laat ik me maar niet over uit. :P Ben wel van mening dat deze vocal vele malen vetter is als de standaard helium-ikbenstoer-vocals van PP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 09:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tsja... nou dit is weer gewoon een slecht nummer :/ climax is heel raar en zomaar uit het niets..
En voor de rest gewooon saaaaaiiiiiiiii
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 11:49 
 
Hardtraxx Veteran

De 2e climax is nog best aardig maar die eerste komt te uit het niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee Beyond Believe hadden ze me mee verrast maar dit is weer precies hun oude niveau en dat is dus echt niks voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 13:07 
 
Hardtraxx Addict

Vind hem wel leuk, maar niks bijzonders ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit eigenlijk wel wat. Voelt wat leger aan, zo als ze eigenlijk eerder produceerden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 16:34 
 
Hardtraxxer

Geen super track, maar erger me er ook zeker niet aan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:26 
 
Artiest

Vind m vet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jemig wat saai
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Jemig wat saai


idd! :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap hier reacties eigenlijk niet. Veel van jullie wouden graag weer platen als Ghostclass etcetera. Nou had ik daar zelf weinig mee maar goed.
Als je nu kijkt naar deze plaat. Ik vind dit qua opzet hier enorm op lijken. Niet extreem veel elementen, maar wel een redelijk vol gevoel in een track. Echter wel in een 2012 jasje om maar zo te zeggen.

Ik mag deze track in ieder geval wel :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik snap hier reacties eigenlijk niet. Veel van jullie wouden graag weer platen als Ghostclass etcetera. Nou had ik daar zelf weinig mee maar goed.
Als je nu kijkt naar deze plaat. Ik vind dit qua opzet hier enorm op lijken. Niet extreem veel elementen, maar wel een redelijk vol gevoel in een track. Echter wel in een 2012 jasje om maar zo te zeggen.

Ik mag deze track in ieder geval wel :).

Totaal andere sfeer had Ghostclass. Ook een totaal andere stijl, Ghostclass wat meer 'jumpy' en deze track is gewoon een normale mainstream track. De sounds zijn ook allemaal wat liever in deze track.
De vocals van Psyko Foundation passen mijns inziens ook totaal niet bij de rest van de track, waar ik bij Ghostclass het gevoel had dat vrijwel alles naadloos op elkaar aansloot. En Ghostclass loopt afgezien van een kleine break de hele track lekker door, waar ik bij deze track dat gevoel totaal niet heb. Psyko Foundation heeft al een break van zo'n 45 seconden, waarna er (mijns inziens) een saaie climax volgt.
Ik vind het persoonlijk een gekke vergelijking, maar blijft natuurlijk een mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 11:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
en deze track is gewoon een normale mainstream track


Mainstream? Ik vind dat deze track zich toch wel kan onderscheiden van de rest hoor... :huh:
Ik vind 'um ça va. Maar snap totaal niet wat het filmpje te maken heeft met de plaat. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 14:28 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
For our fans from BELGIUM ! From now on Psyko Punkz - Psyko Foundation is everyday several times broadcasted at JIM TV ! (Belgiums biggest music television channel) http://www.jim.be/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deenite schreef:
Daveytl schreef:
en deze track is gewoon een normale mainstream track


Mainstream? Ik vind dat deze track zich toch wel kan onderscheiden van de rest hoor... :huh:
Ik vind 'um ça va. Maar snap totaal niet wat het filmpje te maken heeft met de plaat. :x


Er zit wel een goeie verhaallijn achter het filmpje hoor, je ziet dat die dude rapmusic luistert, dan wordt ie ontvoerd en krijg ie een soort serum ingespoten waardoor ie lid word van de "psyko foundation". Als z'n masker dan opgaat dan zie je al die dudes @ reverze met die maskers.

Ik vind het echt onnodig om een clip te maken bij hardstyle, maar er is wel over nagedacht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 15:47 
 
Hardtraxx Addict

vind m wel gaan maar niet speciaal. hij geeft me iig niet de energieke boost die ik bij wat oudere tracks van hun kreeg.
maar al met al is het geen verkeerde track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 17:52 
 
Hardtraxx Elite

intro is zeker lekker, de rest vind ik niet zoveel aan maar gaat wel gewoon :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 18:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind m wel lekker. :D
Clip gaat echt helemaal nergens over idd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 10:04 
 
Hardtraxx Addict

De melodie opzich vind ik vrij goed, het enige waar ik iets over kan zeggen zijn die kicks, die vind ik helaas niet zo hard klinken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 13:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik snap hier reacties eigenlijk niet. Veel van jullie wouden graag weer platen als Ghostclass etcetera. Nou had ik daar zelf weinig mee maar goed.
Als je nu kijkt naar deze plaat. Ik vind dit qua opzet hier enorm op lijken. Niet extreem veel elementen, maar wel een redelijk vol gevoel in een track. Echter wel in een 2012 jasje om maar zo te zeggen.

Ik mag deze track in ieder geval wel :).

Dat idee heb ik wel is vaker bij commentaar op de populairdere namen.. 'Het zijn de Psyko Punkz DUS vind ik het niet leuk' reacties. Erg jammer, kan deze plaat zeker waarderen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 17:10 
 
Hardtraxxer

Zirkumflex schreef:
Vind m vet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 17:12 
 
Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Khadber schreef:
Ik snap hier reacties eigenlijk niet. Veel van jullie wouden graag weer platen als Ghostclass etcetera. Nou had ik daar zelf weinig mee maar goed.
Als je nu kijkt naar deze plaat. Ik vind dit qua opzet hier enorm op lijken. Niet extreem veel elementen, maar wel een redelijk vol gevoel in een track. Echter wel in een 2012 jasje om maar zo te zeggen.

Ik mag deze track in ieder geval wel :).

Dat idee heb ik wel is vaker bij commentaar op de populairdere namen.. 'Het zijn de Psyko Punkz DUS vind ik het niet leuk' reacties. Erg jammer, kan deze plaat zeker waarderen!

Valt volgens mij wel mee ik luister nooit tracks van pp
De tracks van hun zijn vaak te standaard, te saai of het mist teveel drive. Kwalitatief is er niets mis mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 17:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:
intro is zeker lekker, de rest vind ik niet zoveel aan maar gaat wel gewoon :)

Ik lust geen vis maar toch wel een beetje en soms niet.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks