Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 1 day ago
Standaard psykozooi, aftewel een gigantische grafplaat 
-
T
Jurheinen wrote:Standaard psykozooi, aftewel een gigantische grafplaat
p-stylez wrote:Festuca wrote:Next...
Klinkt als meer van hetzelfde. Nieuwe kicks en synths gebruiken zou al een stap vooruit zijn. En die melodie is ook wat saai.
Weer een PP track die me echt helemaal NIKS kan boeien... 
Jammer dat ze niet wat meer met die Dreamer sound gaan doen. Nou zijn we weer terug bij af.
Positief verrast, vocals, kicks en melodie komen goed over 
Intro is met name wel gaaf. Beetje dubby, beetje saifam.
Last edited by PNXRMX on 27 Oct 2011 12:28, edited 1 time in total.
Leuke track, maarja niet echt veel vernieuwing :s
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Ja, ik vind dit een lekkere plaat van Psyko Punkz.PNXRMX wrote:Positief verrast, vocals, kicks en melodie komen goed over
Vooral omdat de vocalen van hun er niet in zitten.
Lelijk huppeltje in de melodie in de climax zeg. Verder redelijk standaard PP deze plaat, wel oké maar weet zeker dat ie na een paar keer luisteren weer ontzettend gaat vervelen. Kan ik ook niks aan doen helaas...
Vind dit beter klinken dan de gemiddelde PP track, maar nog steeds niet echt boeiend 
Tja ik weet niet, vind het op zich wel aardig, maar sta er niet van te springen of iets dergelijks, jammer!
Grozny wrote:Vind dit beter klinken dan de gemiddelde PP track, maar nog steeds niet echt boeiend
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Nee deze vocals zijn wel echt origineel moet ik zeggen. Daar geef ik je gelijk in..jambekkie wrote: Ja, ik vind dit een lekkere plaat van Psyko Punkz.
Vooral omdat de vocalen van hun er niet in zitten.
Hahaha. Als PP hier leest worden ze doodongelukkig! 
-
DHardtraxx Veteran
Duruz wrote:https://hardtraxx.com/nieuwe-tracks-hs/psyko-punkz-tba-t18594.html
Slotjeee. Beter zoeken mensen.
En terecht, waar zijn de tracks als Ghostclass enzoFRArnold wrote:Hahaha. Als PP hier leest worden ze doodongelukkig!
Boeit het nou zo erg dat mensen in dit topic kijken in plaats van die van jou?Duruz wrote:Duruz wrote:https://hardtraxx.com/nieuwe-tracks-hs/psyko-punkz-tba-t18594.html
-
DHardtraxx Veteran
Haha daar gaat het mij niet om hoor. Puur toeval dat ik die destijds toegevoegd heb, wist ik niet eens meer. Had alleen wel in mijn achterhoofd dat ik hier eerder een topic van had gezien, dus ik zocht het even op. En het is toch altijd zo dat het topic wat al eerder aangemaakt was blijft, en het nieuwe - overbodig toegevoegde - word verwijderd?Grozny wrote:Boeit het nou zo erg dat mensen in dit topic kijken in plaats van die van jou?Duruz wrote:Duruz wrote:https://hardtraxx.com/nieuwe-tracks-hs/psyko-punkz-tba-t18594.html