kan me gewoon ergeren aan mensen die zeggen dat tracks slecht zijn als ze um op LQ luisteren op youtube..ik denk dan ook wel eens van hmm minder maar uiteindelijk op een feest kun je pas echt goed horen hoe een track is.. bovendien word ik schijtziek van lui die zeggen dat PP tracks te simpel zijn! moet een track technisch moeilijk zijn om lekker te klinken?!ik denk vanniet! maargoed ieder zn mening;)
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
M
- 5 posts member since 2009
- last seen May 2011
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
vocals zijn wel lol om 1 keer te horen maar deze worden schijt irritant op een gegeven moment. verder gewoon weer standaard PP dus mij boeit deze niet heel erg 
Mensen zeggen dat PP standaard tracks maken, dat is heel iets anders. Bovendien vinden ze de vocals in die track echt slecht, en die is toch wel duidelijk te horen in de sample. Voor de rest is er weinig gezegd over de track hoor, maar nogmaals hoe weet jij dat deze mensen losgaan als ze volgens jou de feesten niet eens bezoeken. Anders denk even na voordat je zulke reacties plaatst.m.peters89 wrote:kan me gewoon ergeren aan mensen die zeggen dat tracks slecht zijn als ze um op LQ luisteren op youtube..ik denk dan ook wel eens van hmm minder maar uiteindelijk op een feest kun je pas echt goed horen hoe een track is.. bovendien word ik schijtziek van lui die zeggen dat PP tracks te simpel zijn! moet een track technisch moeilijk zijn om lekker te klinken?!ik denk vanniet! maargoed ieder zn mening;)
-
RHardtraxxer
- 88 posts member since 2009
- last seen Mar 2014
gay vocals of nie live beukte hij goed door 
word beetje het zelfde :') met alle respect 
@WZY vriend lekker vrouwen blijven beoordelen via plaatjes op je slaapkamer met autotjes behang! En kom
pas terug als je echt wat zinnigs te melden hebt!!!
Probs for the coca cola motherfucker!
Ik denk echt dat jij je thuis gaat voelen op dit forum. :')superdelux wrote:@WZY vriend lekker vrouwen blijven beoordelen via plaatjes op je slaapkamer met autotjes behang! En kom
superdelux wrote:Probs for the coca cola motherfucker!
superdelux wrote:@WZY vriend lekker vrouwen blijven beoordelen via plaatjes op je slaapkamer met autotjes behang!
superdelux wrote:kom pas terug als je echt wat zinnigs te melden hebt!!!
-
XHardtraxxer
- 217 posts member since 2010
- last seen Dec 2016
Track klinkt lekker 
Dank jeTaxi wrote:Ik denk echt dat jij je thuis gaat voelen op dit forum. :')superdelux wrote:@WZY vriend lekker vrouwen blijven beoordelen via plaatjes op je slaapkamer met autotjes behang! En kom
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
wat ik zeg is gewoon waar :') ik bedoel ermee dat je niet perse live een track moet horen om te oordelen, en als voorbeeld gebruik ik een vrouw.. je reactie is ook niet echt zinnig vind je :')superdelux wrote:@WZY vriend lekker vrouwen blijven beoordelen via plaatjes op je slaapkamer met autotjes behang! En kom
volgende x als ik een voorbeeld geef zal ik voor jou wel wat anders gebruiken
Houden we het een beetje on-topic jongens?
Overigens niet een heel erg interessante track. Verwacht ook wel dat het een DJ-Tool blijft.
Overigens niet een heel erg interessante track. Verwacht ook wel dat het een DJ-Tool blijft.
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Hier een beter filmpje!!
View on YouTube
View on YouTube
GT500eleanor wrote:Hier een beter filmpje!!
View on YouTube
Mwa kvind deze weer weinig aan, zie niet echt veel verbetering in hun tracks met een paar uitzonderingen dan.
ff offtopic kan iemand me uitleggen wat een dj tool is 
Natuurlijk wil ik dat!hardaddict wrote:ff offtopic kan iemand me uitleggen wat een dj tool is
Een DJ Tool wordt vaak gemaakt voor een feest om een (of een paar) keer te worden gebruikt. Als intro van de set, of even als tussenstukkie als ze het echt niet meer weten. Iets wat bij PP blijkbaar wel vaker voorkomt aangezien dit niet de eerste tool is (als het een tool is dan)
Zoek maar eens op: Psyko Punkz - Eternity (Dj Tool) of Zatox supertool.
Vind dit trouwens ook niet veel nee, daarentegen gaf de Eternity tool me wel echt kippenvel op defqon vorig jaar. Heerlijk momentje in de blue.
Eternity wil ik ook is Live horen
Deze track is gwn lachwekkend
Doe mij dan maar DR DRE Dj tool
Deze track is gwn lachwekkend
Doe mij dan maar DR DRE Dj tool
Ja eternity kende ik al ging lekker hard op emporiumTiMOTHYb wrote: Zoek maar eens op: Psyko Punkz - Eternity (Dj Tool) of Zatox supertool.
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Dit slaat natuurlijk nergens op wat je nu zegt. Een dj tool wordt hoofdzakelijk gebruikt om weer eens wat anders te laten horen dan alleen eigen nummers. Om het nog een beetje boeiend te houdenTiMOTHYb wrote:Natuurlijk wil ik dat!hardaddict wrote:ff offtopic kan iemand me uitleggen wat een dj tool is
Een DJ Tool wordt vaak gemaakt voor een feest om een (of een paar) keer te worden gebruikt. Als intro van de set, of even als tussenstukkie als ze het echt niet meer weten. Iets wat bij PP blijkbaar wel vaker voorkomt aangezien dit niet de eerste tool is (als het een tool is dan)
Bedoel je uttawanka ?Carnerd wrote:Nee, die vocals verneuken echt dit nummer! Net als Atta Atta Wenkaaaa
Das juist een gruwelijke track :p
Als ik het verkeerd heb, sorry
Is het nieuw om hetzelfde flimpje te gaan reposten op de zelfde pagina ofzo?Nrgizer wrote:View on YouTube