Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
DHardtraxxer
- 405 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
En ik maar wachten tot de reclame over was...
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Dit is echt het omgekeerde van Creatief 
Feitaerc? 

Timmer wrote:Dit is echt het tegenovergestelde van Creatief
Ik vind het een fijn plaatje, afgezien van de kicks.
Wat valt dit tegen zeg, dat hadden ze veel beter kunnen uitwerken. Gelukkig zit het woordjes 'motherfucker' weer in deze track, stel je voor dat ze dat is 1x niet in een track zouden zeggen! 
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Haha, precies wat ik dacht toen ik deze hoorde, volgens mij heb ik hem een groot deel genegeerd toen Heady in HWS de Psyko maniakken aankondigdeMaximum wrote:Wat valt dit tegen zeg, dat hadden ze veel beter kunnen uitwerken. Gelukkig zit het woordjes 'motherfucker' weer in deze track, stel je voor dat ze dat is 1x niet in een track zouden zeggen!
Hoe krijgen ze het toch altijd voor elkaar om de meest saaie melodieën in elkaar te flansen 
Ze vragen Digital Punk om advieswootum wrote:Hoe krijgen ze het toch altijd voor elkaar om de meest saaie melodieën in elkaar te flansen
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
HEELLDDDHenk-Jan wrote:Ze vragen Digital Punk om advieswootum wrote:Hoe krijgen ze het toch altijd voor elkaar om de meest saaie melodieën in elkaar te flansen
Haha baas.Henk-Jan wrote:Ze vragen Digital Punk om advieswootum wrote:Hoe krijgen ze het toch altijd voor elkaar om de meest saaie melodieën in elkaar te flansen
nee weer teveel van het zelfde ,
Maak aub nog is plaatjes als Ghostclass,Uncut,...
Maak aub nog is plaatjes als Ghostclass,Uncut,...
Geweldig dit! Ga me echt een gangster voelen als ze dit draaien!!
Nu nog wachten tot ze 50 cent - Candy Shop gaan remixen, dan is het plaatje compleet
Nu nog wachten tot ze 50 cent - Candy Shop gaan remixen, dan is het plaatje compleet
roberttt wrote:Geweldig dit! Ga me echt een gangster voelen als ze dit draaien!!
Vind het idee eigenlijk wel gaaf. Klinkt allemaal wel prima. Enige jammere vind ik de kick in de tweede climax, komt een beetje geforceerd over.
-
SHardtraxxer
- 113 posts member since 2011
- last seen Aug 2014