Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 12:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Psyko Punkz ft. Murda

Track(s): Love This Life (Frontliner Remix)

Sample/video:

Bron: Instagram Frontliner

Lelijke melodie met kut synths
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 12:32 
 
Hardtraxx Veteran

Origineel is ook kut, maar dit maakt het kutter. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 14:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vind hem eigenlijk best wel vet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 14:49 
 
Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Kan er alleen maar beter op worden, dus ben benieuwd.

Ik neem mijn woorden terug. Jezus christus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 15:27 
 
Hardtraxx Veteran

Wanneer gaat deze vent is een andere sound zoeken? Sinds Symbols gebruikt ie al dezelfde synth. Niks vernieuwend. Deze man is de grootste eenheidsworst in de scene. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 18:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind het jammer dat ik het zo moet verwoorden, maar echt alles is kut aan dit nummer; melodie, vocals, synth, kicks...Er is niks meer over van Frontliner :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 18:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nee, dit is niet zo'n geslaagde remix, doet me niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Live vond ik dit juist wel heel erg chill, nu nog steeds eigenlijk. Het is alleen niet vernieuwend voor Frontliner idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 20:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Wanneer gaat deze vent is een andere sound zoeken? Sinds Symbols gebruikt ie al dezelfde synth. Niks vernieuwend. Deze man is de grootste eenheidsworst in de scene. :sick:


wootum schreef:
Ik vind het jammer dat ik het zo moet verwoorden, maar echt alles is kut aan dit nummer; melodie, vocals, synth, kicks...Er is niks meer over van Frontliner :(



dit dus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 21:18 
 

Lenny schreef:
Wanneer gaat deze vent is een andere sound zoeken? Sinds Symbols gebruikt ie al dezelfde synth. Niks vernieuwend. Deze man is de grootste eenheidsworst in de scene. :sick:


Is beter dan die 300 keer uitgescheten RAW tracks die bij iedereen het zelfde klinken.

Ben het wel met je eens dat ie mss een keer wat nieuwe sounds kan gaan maken. Maar vind dit persoonlijke nog steeds een fijne stijl om naar te luisteren. Wordt er altijd wel blij van:)
Overigens vind ik het origineel ook nog steeds erg goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 21:35 
 
Hardtraxx Veteran

Eenheidsworst is eenheidsworst. Dus maakt niet uit raw of de hr Liner. Ze maken allemaal hetzelfde kaas, zelfde truukje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 22:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als je 4/5 jaar geleden had verteld dat FL een PP plaat ging remixen had ik drie weken niet geslapen. Nu wel. Als een baby.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 22:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jezus wat seedkilling dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 11:17 
 

https://soundcloud.com/thehardstylesoci ... rdstyle2-0

Vind hem steeds leuker worden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 11:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Origineel een van de enige leuke PP tracks van de laatste tijd maar di is weer het zelfde als alles wat ie verder maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 11:38 
 
Hardtraxx Addict

Magnetron schreef:
Nee, dit is niet zo'n geslaagde remix, doet me niks

Dit, en zoals al eerder gezegd, hij moet is een keer nieuwe sound gaan verzinnen want al ze laatste tracks lijken op elkaar, mja hij zal wel hiermee doorgaan aangezien mensen uit het buitenland het allemaal OMFG THIS IS AMAZING!!!! vinden >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Life*
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:thumbdown:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks