Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
Ik hoor hoge pitchkicks, ik hoor lelijke meebleer vocals en ik hoor weer een standaard intro

Ik vind hem zeker wel lekker klinken, lekker veel energie in de climax.. Wel weer iets te veel vocals..
vind vocals altijd wel tjill, alleen wordt t nu wel een beetje veel van hetzelfde, laat ze maar weer eens wat nieuws proberen 
idd het idee van hun tracks is altjid het zelfdeNaarDeQlote wrote:vind vocals altijd wel tjill, alleen wordt t nu wel een beetje veel van hetzelfde, laat ze maar weer eens wat nieuws proberen
Is dit hun nieuwe niet met coone:)?Hoor precies gelijkenissen met dirty sound!Maar tis ng altd TBA
Lekkere outro maar climax moetk live hore
topplaat!
Lekkere outro maar climax moetk live hore
Melodie klinkt lekker, hoop eindelijk weer eens een goede track van deze mannen. 
Niet super,niet slecht Gewoon weer standaart, maar niet naar om naar te luisteren. Benieuwd naar de HQ.
-
PHardtraxxer
- 174 posts member since 2009
- last seen Jul 2012
vette track, maar vind hem niet psyko punk-ig, het is een beetje te commercieel en psyko punkz moete gewoon ragge! dus: vette track, maar had beter gekund 
Mwa weet niet. Kan er nog nie veel over zeggen. Wel weer irritante vocals zo te horen, kap daar nou es mee.
Moet hem denk ik in hq horen, hier ordeel ik liever niet over maar de vocals zijn idd minder
Eh, dit is precies de muziek waar de psyko punkz om bekend staan. Vrijwel al hun laatste nummers zijn op de massa gericht.Pimpin' Guy wrote:vette track, maar vind hem niet psyko punk-ig, het is een beetje te commercieel en psyko punkz moete gewoon ragge! dus: vette track, maar had beter gekund
PP hebben nog nooit gebeukt of geragged. period.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Dat noemen we stijl, PP stijl is heel herkenbaar, door sounds, vocals en het gebruik daarvan.Intervention wrote:idd het idee van hun tracks is altjid het zelfdeNaarDeQlote wrote:vind vocals altijd wel tjill, alleen wordt t nu wel een beetje veel van hetzelfde, laat ze maar weer eens wat nieuws proberen
Ik wacht overigens op HQ preview
-
THardtraxx Newbie
- 22 posts member since 2010
- last seen Feb 2012
Ik heb dit nummer denk ik net gemist ofzo.. Was wel bij deze set!
betekend niet dat je niet eens een keer wat anders mag proberenSkedoedelefloeps wrote:Dat noemen we stijl, PP stijl is heel herkenbaar, door sounds, vocals en het gebruik daarvan.Intervention wrote:idd het idee van hun tracks is altjid het zelfdeNaarDeQlote wrote:vind vocals altijd wel tjill, alleen wordt t nu wel een beetje veel van hetzelfde, laat ze maar weer eens wat nieuws proberen
Ik wacht overigens op HQ preview
Klopt wel, maarja experimenteren pakt niet altijd goed uit en ik vind de plaatjes nog fijn dus van mij mogen ze doorgaan.NaarDeQlote wrote: betekend niet dat je niet eens een keer wat anders mag proberen