Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is weer eens ouderwets om van te janken. Zeikerig anthem. Ze nemen wel weer de makkelijkste route, zonder dat er echt een sterk concept achter schuil gaat. Eigenlijk iets waar de meeste anthems al een tijdje aan lijden. Waar zijn die epische tracks zoals Gods & Symbols en Infected :yay: Reverze heeft niet het zoveelste middle of the road trackje nodig.

Gelukkig gaan ze op de avond zelf nog wel terug naar hun roots, wat gruwelijk hard genieten wordt :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 18:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Zygoma schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/nieuwe-tracks-hs/tba-reflection-of-your-dark-side-black-2012-anthem-t22651.html :thumbup:
Kan er trouwens niet zoveel uit opmaken.


Dat is Black en niet Reverze.

My bad. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu bekend is dat PP het anthem van Reverze maakt, lijkt het me sterk dat ze het anthem van Black ook doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 19:11 
 
Hardtraxx Addict

Grozny schreef:
Nu bekend is dat PP het anthem van Reverze maakt, lijkt het me sterk dat ze het anthem van Black ook doen

Dit. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TonyT schreef:
Eigenlijk iets waar de meeste anthems al een tijdje aan lijden.

Dan ligt het toch aan de manier waarop tegenwoordig een anthem geproduceerd wordt? Het moet herkenbaar zijn, want het is een visitekaartje van je feest. Daar kun je wel iets heel experimenteels gaan doen, maar dat is niet waar Reverze voor staat.

Track ga ik zo even luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 20:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vind hem veelbelovend klinken zo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 20:48 
 
Hardtraxx Veteran

verwacht er nietveel van :/ toch even op hq wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 21:03 
 
Hardtraxx Newbie

idronde schreef:
Vnv gehoord in Zaal dijk


Hey Ian, wist niet dat jij er ook was :P

-------

Zaal Dijk is beetje kinderdisco, af en toe eens heen met een grote groep puur omdat je iedereen kent binnen. :) Verwacht dus niet dat er mensjes zitten met dikke dure cameraatjes die HQ filmen. Ben bang dat we ff moeten wachten tot ze 'm keer spelen op een wat groter evenement.

Track zelf klonk helemaal niet slecht, beter dan hun laatste tracks iig. Toch mogen ze van mij wel terug naar hun oudere stijl (Digging for Truth ofz.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier is hij nog wel redelijk te horen :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 21:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klinkt goed ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 22:21 
 
Hardtraxx Addict

2:46 draai een keer in het rond, stamp met je voeten op de grond :)
Edit: bij andere video ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 23:15 
 
Hardtraxx Elite

die kale mag wat meer achter de draaitafels staan en wat minder met zijn handen bewegen. lijkt net alsof die er voor de show bijstaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 00:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klonk gister wel lekker in dijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
die kale mag wat meer achter de draaitafels staan en wat minder met zijn handen bewegen. lijkt net alsof die er voor de show bijstaat.

Misschien had hij die plaat net ingemixt en gaat dan die ander wat doen? Dat schijnt een kenmerk te zijn van een duo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 13:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
TonyT schreef:
Eigenlijk iets waar de meeste anthems al een tijdje aan lijden.

Dan ligt het toch aan de manier waarop tegenwoordig een anthem geproduceerd wordt? Het moet herkenbaar zijn, want het is een visitekaartje van je feest. Daar kun je wel iets heel experimenteels gaan doen, maar dat is niet waar Reverze voor staat.

Track ga ik zo even luisteren.
Een anthem moet representatief zijn voor de avond, dat doen mijn eerder genoemde tracks al veel beter. Dit 13 in het dozijn gedoe past totaal niet bij de sfeer van Reverze, zelfde was vorig jaar het probleem met Frontliner.

En je zoekt meteen het uiterste op met 'experimenteel', alsof er niks tussen zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar zijn de anthems zoals Infected.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 13:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eindelijk eens een plaat zonder die kut vocals, maar deze plaat past dus echt niet bij het thema. Ik dacht dat die van Frontliner vorig jaar best kut was, maar die overstijgt deze plaat 10x.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 14:59 
 

emmerick schreef:
die kale mag wat meer achter de draaitafels staan en wat minder met zijn handen bewegen. lijkt net alsof die er voor de show bijstaat.

Jij hebt liever dit:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 13:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Draaiden ze inderdaad ook in Zak, daar kondigde "Mr Psyko" himself ff aan dat dit de eerste keer was dat ze hem draaiden. Stond tekeer te gaan dus geen zin om te filmen, maar plaatje klonk niet verkeerd. Moet ik bij zeggen dat zelfs Dirty House(waar ik normaal enigszins een hekel aan heb) lekker klinkt in Zak (JBL <3 ), maar dit was zeker geen waardeloos anthem zo op het eerste gehoor(en gevoel dat zeker ook :woot: )

edit: Hoelaat draaiden ze in Zaal Dijk? Hun set in Zak begon om 3:30 als ik me niet vergis, en volgens mij zijn ze weer lekker publiciteitsgeil geweest door 2x bij een gig zelf aan te kondigen dat dit de eerste keer was dat ze het draaiden :whistle: Beetje een dikke fail als je het mij vraagt :list: (zie je voor je, 2x filmpje van een optreden van ze in een andere tent waar ze zo'n "geheimpje" verklappen :lol: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 13:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Hier is hij nog wel redelijk te horen :)



Jammer van het beeld, had moeite om mezelf te spotten :P
Check Rico aka Ricky Raw ook weer :lol: Relaxte gast, dat wel :P
Iemand nog een filmpje van Headhunterz met haast? Of met die meiden die opeens het podium opklimmen voor de booth gaan staan en op de foto gaan wat Willem pas erg laat door heeft? xD

Mooi avondje, dat zeker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 13:56 
 
Artiest

Almighty schreef:
emmerick schreef:
die kale mag wat meer achter de draaitafels staan en wat minder met zijn handen bewegen. lijkt net alsof die er voor de show bijstaat.

Jij hebt liever dit:


Wat doet die gast ook de hele tijd met al die knopjes, hij draait aan alles maar er gebeurt maar niets haha. Goede producer, maar nog geen showman. Kan nog wel komen natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
Draaiden ze inderdaad ook in Zak, daar kondigde "Mr Psyko" himself ff aan dat dit de eerste keer was dat ze hem draaiden. Stond tekeer te gaan dus geen zin om te filmen, maar plaatje klonk niet verkeerd. Moet ik bij zeggen dat zelfs Dirty House(waar ik normaal enigszins een hekel aan heb) lekker klinkt in Zak (JBL <3 ), maar dit was zeker geen waardeloos anthem zo op het eerste gehoor(en gevoel dat zeker ook :woot: )

edit: Hoelaat draaiden ze in Zaal Dijk? Hun set in Zak begon om 3:30 als ik me niet vergis, en volgens mij zijn ze weer lekker publiciteitsgeil geweest door 2x bij een gig zelf aan te kondigen dat dit de eerste keer was dat ze het draaiden :whistle: Beetje een dikke fail als je het mij vraagt :list: (zie je voor je, 2x filmpje van een optreden van ze in een andere tent waar ze zo'n "geheimpje" verklappen :lol: )

Sowieso eerder want Dijk is om een uur of 3 dicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 14:47 
 
Hardtraxx Veteran

ga deze nieteens in HQ beluisteren. Psyko Punkz sprak en spreekt me ook nooit aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 16:35 
 
Hardtraxx Newbie

Henk-Jan schreef:
Klementino schreef:
Draaiden ze inderdaad ook in Zak, daar kondigde "Mr Psyko" himself ff aan dat dit de eerste keer was dat ze hem draaiden. Stond tekeer te gaan dus geen zin om te filmen, maar plaatje klonk niet verkeerd. Moet ik bij zeggen dat zelfs Dirty House(waar ik normaal enigszins een hekel aan heb) lekker klinkt in Zak (JBL <3 ), maar dit was zeker geen waardeloos anthem zo op het eerste gehoor(en gevoel dat zeker ook :woot: )

edit: Hoelaat draaiden ze in Zaal Dijk? Hun set in Zak begon om 3:30 als ik me niet vergis, en volgens mij zijn ze weer lekker publiciteitsgeil geweest door 2x bij een gig zelf aan te kondigen dat dit de eerste keer was dat ze het draaiden :whistle: Beetje een dikke fail als je het mij vraagt :list: (zie je voor je, 2x filmpje van een optreden van ze in een andere tent waar ze zo'n "geheimpje" verklappen :lol: )

Sowieso eerder want Dijk is om een uur of 3 dicht.


Inderdaad, ze stonden ongeveer van 12 tot 1 uur te draaien volgensmij. Niet veel later in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 16:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dark Pact schreef:
Almighty schreef:
emmerick schreef:
die kale mag wat meer achter de draaitafels staan en wat minder met zijn handen bewegen. lijkt net alsof die er voor de show bijstaat.

Jij hebt liever dit:


Wat doet die gast ook de hele tijd met al die knopjes, hij draait aan alles maar er gebeurt maar niets haha. Goede producer, maar nog geen showman. Kan nog wel komen natuurlijk.

Machine sowieso held. Productie-technisch een van de beste dj's van het moment. Dat ie niet zo los gaat achter de draaitafel boeit me niks. Hij mixt en produced als een motherfucker, dus prima. Kan ik niet zeggen van de meeste dj's van tegenwoordig.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks