Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxxer
118 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Dit is weer eens ouderwets om van te janken. Zeikerig anthem. Ze nemen wel weer de makkelijkste route, zonder dat er echt een sterk concept achter schuil gaat. Eigenlijk iets waar de meeste anthems al een tijdje aan lijden. Waar zijn die epische tracks zoals Gods & Symbols en Infected :yay: Reverze heeft niet het zoveelste middle of the road trackje nodig.

Gelukkig gaan ze op de avond zelf nog wel terug naar hun roots, wat gruwelijk hard genieten wordt :beer:
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 14 days ago
Jolle wrote:
Zygoma wrote:https://hardtraxx.com/nieuwe-tracks-hs/tba-reflection-of-your-dark-side-black-2012-anthem-t22651.html :thumbup:
Kan er trouwens niet zoveel uit opmaken.
Dat is Black en niet Reverze.
My bad. :innocent:
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Nu bekend is dat PP het anthem van Reverze maakt, lijkt het me sterk dat ze het anthem van Black ook doen
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026
Grozny wrote:Nu bekend is dat PP het anthem van Reverze maakt, lijkt het me sterk dat ze het anthem van Black ook doen
Dit. :)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
TonyT wrote:Eigenlijk iets waar de meeste anthems al een tijdje aan lijden.
Dan ligt het toch aan de manier waarop tegenwoordig een anthem geproduceerd wordt? Het moet herkenbaar zijn, want het is een visitekaartje van je feest. Daar kun je wel iets heel experimenteels gaan doen, maar dat is niet waar Reverze voor staat.

Track ga ik zo even luisteren.
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Vind hem veelbelovend klinken zo :)
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
verwacht er nietveel van :/ toch even op hq wachten.
S
Hardtraxx Newbie
29 posts member since 2011
last seen May 2012
idronde wrote:Vnv gehoord in Zaal dijk
Hey Ian, wist niet dat jij er ook was :P

-------

Zaal Dijk is beetje kinderdisco, af en toe eens heen met een grote groep puur omdat je iedereen kent binnen. :) Verwacht dus niet dat er mensjes zitten met dikke dure cameraatjes die HQ filmen. Ben bang dat we ff moeten wachten tot ze 'm keer spelen op een wat groter evenement.

Track zelf klonk helemaal niet slecht, beter dan hun laatste tracks iig. Toch mogen ze van mij wel terug naar hun oudere stijl (Digging for Truth ofz.)
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Hier is hij nog wel redelijk te horen :)

View on YouTube
Hardtraxxer
456 posts member since 2011
last seen Jan 2019
klinkt goed ! :thumbsup:
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026
2:46 draai een keer in het rond, stamp met je voeten op de grond :)
Edit: bij andere video ;)
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
die kale mag wat meer achter de draaitafels staan en wat minder met zijn handen bewegen. lijkt net alsof die er voor de show bijstaat.
Hardtraxxer
119 posts member since 2009
last seen Apr 2013
klonk gister wel lekker in dijk :)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
emmerick wrote:die kale mag wat meer achter de draaitafels staan en wat minder met zijn handen bewegen. lijkt net alsof die er voor de show bijstaat.
Misschien had hij die plaat net ingemixt en gaat dan die ander wat doen? Dat schijnt een kenmerk te zijn van een duo.
Hardtraxxer
118 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Khadber wrote:
TonyT wrote:Eigenlijk iets waar de meeste anthems al een tijdje aan lijden.
Dan ligt het toch aan de manier waarop tegenwoordig een anthem geproduceerd wordt? Het moet herkenbaar zijn, want het is een visitekaartje van je feest. Daar kun je wel iets heel experimenteels gaan doen, maar dat is niet waar Reverze voor staat.

Track ga ik zo even luisteren.
Een anthem moet representatief zijn voor de avond, dat doen mijn eerder genoemde tracks al veel beter. Dit 13 in het dozijn gedoe past totaal niet bij de sfeer van Reverze, zelfde was vorig jaar het probleem met Frontliner.

En je zoekt meteen het uiterste op met 'experimenteel', alsof er niks tussen zit.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Waar zijn de anthems zoals Infected.
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
Eindelijk eens een plaat zonder die kut vocals, maar deze plaat past dus echt niet bij het thema. Ik dacht dat die van Frontliner vorig jaar best kut was, maar die overstijgt deze plaat 10x.
A
emmerick wrote:die kale mag wat meer achter de draaitafels staan en wat minder met zijn handen bewegen. lijkt net alsof die er voor de show bijstaat.
Jij hebt liever dit:
View on YouTube
Hardtraxxer
517 posts member since 2010
last seen May 2017
Draaiden ze inderdaad ook in Zak, daar kondigde "Mr Psyko" himself ff aan dat dit de eerste keer was dat ze hem draaiden. Stond tekeer te gaan dus geen zin om te filmen, maar plaatje klonk niet verkeerd. Moet ik bij zeggen dat zelfs Dirty House(waar ik normaal enigszins een hekel aan heb) lekker klinkt in Zak (JBL <3 ), maar dit was zeker geen waardeloos anthem zo op het eerste gehoor(en gevoel dat zeker ook :woot: )

edit: Hoelaat draaiden ze in Zaal Dijk? Hun set in Zak begon om 3:30 als ik me niet vergis, en volgens mij zijn ze weer lekker publiciteitsgeil geweest door 2x bij een gig zelf aan te kondigen dat dit de eerste keer was dat ze het draaiden :whistle: Beetje een dikke fail als je het mij vraagt :list: (zie je voor je, 2x filmpje van een optreden van ze in een andere tent waar ze zo'n "geheimpje" verklappen :lol: )
Hardtraxxer
517 posts member since 2010
last seen May 2017
patrickjeb wrote:Hier is hij nog wel redelijk te horen :)

View on YouTube
Jammer van het beeld, had moeite om mezelf te spotten :P
Check Rico aka Ricky Raw ook weer :lol: Relaxte gast, dat wel :P
Iemand nog een filmpje van Headhunterz met haast? Of met die meiden die opeens het podium opklimmen voor de booth gaan staan en op de foto gaan wat Willem pas erg laat door heeft? xD

Mooi avondje, dat zeker :thumbsup:
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Almighty wrote:
Jij hebt liever dit:
View on YouTube
Wat doet die gast ook de hele tijd met al die knopjes, hij draait aan alles maar er gebeurt maar niets haha. Goede producer, maar nog geen showman. Kan nog wel komen natuurlijk.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 13 hours ago
Klementino wrote:Draaiden ze inderdaad ook in Zak, daar kondigde "Mr Psyko" himself ff aan dat dit de eerste keer was dat ze hem draaiden. Stond tekeer te gaan dus geen zin om te filmen, maar plaatje klonk niet verkeerd. Moet ik bij zeggen dat zelfs Dirty House(waar ik normaal enigszins een hekel aan heb) lekker klinkt in Zak (JBL <3 ), maar dit was zeker geen waardeloos anthem zo op het eerste gehoor(en gevoel dat zeker ook :woot: )

edit: Hoelaat draaiden ze in Zaal Dijk? Hun set in Zak begon om 3:30 als ik me niet vergis, en volgens mij zijn ze weer lekker publiciteitsgeil geweest door 2x bij een gig zelf aan te kondigen dat dit de eerste keer was dat ze het draaiden :whistle: Beetje een dikke fail als je het mij vraagt :list: (zie je voor je, 2x filmpje van een optreden van ze in een andere tent waar ze zo'n "geheimpje" verklappen :lol: )
Sowieso eerder want Dijk is om een uur of 3 dicht.
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
ga deze nieteens in HQ beluisteren. Psyko Punkz sprak en spreekt me ook nooit aan.
I
5 posts member since 2012
last seen Nov 2017
Henk-Jan wrote:
Klementino wrote:Draaiden ze inderdaad ook in Zak, daar kondigde "Mr Psyko" himself ff aan dat dit de eerste keer was dat ze hem draaiden. Stond tekeer te gaan dus geen zin om te filmen, maar plaatje klonk niet verkeerd. Moet ik bij zeggen dat zelfs Dirty House(waar ik normaal enigszins een hekel aan heb) lekker klinkt in Zak (JBL <3 ), maar dit was zeker geen waardeloos anthem zo op het eerste gehoor(en gevoel dat zeker ook :woot: )

Sowieso eerder want Dijk is om een uur of 3 dicht.
Inderdaad, ze stonden ongeveer van 12 tot 1 uur te draaien volgensmij. Niet veel later in ieder geval.
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Dark Pact wrote:
Almighty wrote:
Jij hebt liever dit:
View on YouTube
Wat doet die gast ook de hele tijd met al die knopjes, hij draait aan alles maar er gebeurt maar niets haha. Goede producer, maar nog geen showman. Kan nog wel komen natuurlijk.
Machine sowieso held. Productie-technisch een van de beste dj's van het moment. Dat ie niet zo los gaat achter de draaitafel boeit me niks. Hij mixt en produced als een motherfucker, dus prima. Kan ik niet zeggen van de meeste dj's van tegenwoordig.