Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 22:37 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Psyko Punkz & Analogic Boy

Track(s): TBA

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 00:34 
 

Zo dit klinkt vet he :worship: :worship: doet me op een of andere manier denke aan hardstyle uit 2009-2010 :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt wel heel vet, dikke melo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vinden jullie dat echt? Ik vind dit echt ongeinspireerde bagger. Gewoon paar akkoordjes die totaal geen samenhang hebben.. Maarja moet maar oordelen als ik HQ hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 00:46 
 

jaron123 schreef:
Vinden jullie dat echt? Ik vind dit echt ongeinspireerde bagger. Gewoon paar akkoordjes die totaal geen samenhang hebben.. Maarja moet maar oordelen als ik HQ hoor :)


Vind t sowieso beter dan paar afgelope Psyko Punkz platen ^^ zou m best bij Qlimax wille horen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 08:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Analogic Boy serieus ......... hier wordt ik echt droevig van.

wil je als dj serieus genomen worden verzin op z'n minst een leuke/nieuwe/originele/creatieve naam.

Digital boy, analogic boy
deepack zatox, deetox
en dan heb ook nog gehandicapten die een Z in hun naam verwerken waar een s zou moeten staan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo heb ik de naam Deetox nooit bekeken. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Analogic boy is al een best oude gast zo te zien, bekende mc uit Italie ofzo.
http://partyflock.nl/artist/43897:Analogic_Boy.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 10:28 
 

p-stylez schreef:
Analogic boy is al een best oude gast zo te zien, bekende mc uit Italie ofzo.
http://partyflock.nl/artist/43897:Analogic_Boy.html

Die heel irritant om de 10min de aanvaller van Ajax door zijn mic loopt te schreeuwen.. "SULEJMANIII"
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 19:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

klinkt opzicht niet heel verkeerd, stukken beter dan de gemiddelde PP plaat! Interesse is iig gewekt, vind overigens de kick wel echt raar en nogal hol klinken, maar wellicht dat dat met een betere sample wel allemaal mee valt
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks