Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 21:52 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Psy

Track(s): Gentleman (Da Tweekaz bootleg)

Sample/video:

Vanaf 04:20
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 21:53 
 
Hardtraxx Veteran

Kijk die Koreanen is losgaan :lol:

Hoop dit iig niet te horen op een festival :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 22:22 
 
Hardtraxx Elite

haha leuk om te zien die Koreanen, de track is zo als ik verwachtte, heel saai :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 22:33 
 
Hardtraxx Elite

tijntjuh120 schreef:
haha leuk om te zien die Koreanen, de track is zo als ik verwachtte, heel saai :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 23:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkere kick wel
en daardoor eigenlijk best wel een geslaagde bootleg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha ik vind hem wel episch
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 23:58 
 
Hardtraxx Veteran

Versnellen, kickje erbij, hoppa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel typisch dat ook zij ermee komen. Eigenlijk ook wel heel grappig dat ze continu dit soort dingen doen. Ik weet het niet zo goed. Track ligt heel makkelijk in het gehoor en is precies zoals ik op eerste hand gedacht had. Toch vind ik het ook een beetje te makkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk voor dat ene optreden in Korea.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 18:52 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Leuk voor de prullenbak
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 19:28 
 
Hardtraxx Newbie

beetje te makkelijk, maar de kick vind ik wel lekker klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 21:39 
 
Hardtraxxer

Haha :D Leuke bootleg.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks