Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 23:05 
 
Hardtraxxer

Artiest: Proto Bytez

Track(s): TBA

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaast, je jat hem letterlijk van iemand anders zijn youtube account af, echt zwaar triest :x

Nummer zelf, die kicks zijn echt slecht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 23:17 
 
Hardtraxx Addict

Idd triest.
Had hem net vanavond op mn kanaal gezet en even ernaar staat ie ook op die van jou
en post je hem hier direct.
Volgens mij jat hij alleen videos van mij en finest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 23:39 
 
Hardtraxxer

Ik ben een leek hierin maar wat maakt het precies uit waar het filmpje vandaan komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 00:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
Ik ben een leek hierin maar wat maakt het precies uit waar het filmpje vandaan komt?


Kijk anderen doen moeite om een rip te maken uit een set om de nieuwste hardstyle met ons te delen en deze pipo doet dan net alsof hij degene is bij wie je moet zijn als het gaat om nieuwe hardstyle. Dat is gewoon zielig. Dat is hetzelfde als dat hardtraxx nieuws plaatst en iemand anders gaat al het nieuws 1 op 1 kopieren zonder bronvermelding om op zijn site te zetten, waardoor bezoekers bij google naar zijn site gaan terwijl het nieuws bij Hardtraxx vandaan komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 00:04 
 

Pythonmaniac schreef:
Q-Dominic schreef:
Ik ben een leek hierin maar wat maakt het precies uit waar het filmpje vandaan komt?


Kijk anderen doen moeite om een rip te maken uit een set om de nieuwste hardstyle met ons te delen en deze pipo doet dan net alsof hij degene is bij wie je moet zijn als het gaat om nieuwe hardstyle. Dat is gewoon zielig. Dat is hetzelfde als dat hardtraxx nieuws plaatst en iemand anders gaat al het nieuws 1 op 1 kopieren zonder bronvermelding om op zijn site te zetten, waardoor bezoekers bij google naar zijn site gaan terwijl het nieuws bij Hardtraxx vandaan komt.


Goede uitleg :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 09:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Filet Bites?

Sowieso is dat hele kanaal van deze jongen niet serieus te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 10:09 
 
Hardtraxx Veteran

Z ftw :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 19:17 
 
Hardtraxxer

Lekkere plaat. :thumbup:

En inderdaad Z for the win! :yay:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks