Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 23:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mephisto schreef:
vond het gister best lekker klinken :thumbup: kicks deden me wel neigen naar audiofreq toen, maar toch best een lekker nummertje :)

en wat dat ding daar staat te doen, geen idee maar dat was echt bagger :x


Kicks zijn gewoon zelfde als in One Moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 23:40 
 
Hardtraxxer

Roellos schreef:
mephisto schreef:
vond het gister best lekker klinken :thumbup: kicks deden me wel neigen naar audiofreq toen, maar toch best een lekker nummertje :)

en wat dat ding daar staat te doen, geen idee maar dat was echt bagger :x


Kicks zijn gewoon zelfde als in One Moment.


nou vind ik niet hoor, vind dat die in one moment wat dieper en voller klinken, toen ik deze track hoorde op scantraxx dacht ik bij die kick ow is audiofreq al bezig ? vond de kick echt duidelijk een element van audio
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 23:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mephisto schreef:
Roellos schreef:
mephisto schreef:
vond het gister best lekker klinken :thumbup: kicks deden me wel neigen naar audiofreq toen, maar toch best een lekker nummertje :)

en wat dat ding daar staat te doen, geen idee maar dat was echt bagger :x


Kicks zijn gewoon zelfde als in One Moment.


nou vind ik niet hoor, vind dat die in one moment wat dieper en voller klinken, toen ik deze track hoorde op scantraxx dacht ik bij die kick ow is audiofreq al bezig ? vond de pitchkick echt duidelijk een element van audio


Ja bij One Moment zit er een vollere laag op ja, maar de opzet van de kick is het zelfde. De kick in One Moment heeft hardere punch en is voller dan in deze track en de pitch is niet zo hoog als dat die nu is.
Alleen bij dit filmpje hoor je dat misschien niet zo goed. Audiofreq kick klinkt imo heel stuk anders!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 10:41 
 
Hardtraxx Elite

mephisto schreef:
Roellos schreef:
mephisto schreef:
vond het gister best lekker klinken :thumbup: kicks deden me wel neigen naar audiofreq toen, maar toch best een lekker nummertje :)

en wat dat ding daar staat te doen, geen idee maar dat was echt bagger :x


Kicks zijn gewoon zelfde als in One Moment.


nou vind ik niet hoor, vind dat die in one moment wat dieper en voller klinken, toen ik deze track hoorde op scantraxx dacht ik bij die kick ow is audiofreq al bezig ? vond de kick echt duidelijk een element van audio


Kan ik dan concluderen dat deze net als black anthem gewoon door audiofreq is geproduceerd? Of gebruikt the prophet alleen de kick van audiofreq?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 12:36 
 
Hardtraxx Elite

Er schiet me weer wat te binnen..
Berichtje op facebook; daarin zei hij dat hij bezig was met de opvolger van One Moment ;) Voila.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 15:43 
 
Hardtraxxer

emmerick schreef:
mephisto schreef:
Roellos schreef:

Kicks zijn gewoon zelfde als in One Moment.


nou vind ik niet hoor, vind dat die in one moment wat dieper en voller klinken, toen ik deze track hoorde op scantraxx dacht ik bij die kick ow is audiofreq al bezig ? vond de kick echt duidelijk een element van audio


Kan ik dan concluderen dat deze net als black anthem gewoon door audiofreq is geproduceerd? Of gebruikt the prophet alleen de kick van audiofreq?


in mijn ogen wel ja :$ vond er wel wat elementjes in terug, maar wat roellos zei kan best kloppen dat die em anders heeft gelayerd waardoor het (imo) een beetje als een audiofreq klinkt
maar voordat ik de HQ gehoord heb en hem een paar keer heb geluisterd kan ik het toch niet 100% zekerheid zeggen :$
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks