Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2018 21:09 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Gvd X-bone of andere talent label tracks klinken nog beter dan dit


Wat een onzin. Je doet het er ook echt om he :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2018 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
verhaal
alles goed verder xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2018 21:26 
 
Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
Gvd X-bone of andere talent label tracks klinken nog beter dan dit :lol:. Oké de mid intro is wel dik :bomb: , maar de rest is zo verschrikkelijk saai en de melodie is zo random als het maar kan. Vocals ook weer lekker ongeïnspireerd. Maak dan gewoon een mooie sfeervolle plaat zonder vocals als je met niets anders aan kunt komen zetten dan weer z'n saaie man die een tekstje voorleest.

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2018 22:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Gvd X-bone of andere talent label tracks klinken nog beter dan dit :lol:. Oké de mid intro is wel dik :bomb: , maar de rest is zo verschrikkelijk saai en de melodie is zo random als het maar kan. Vocals ook weer lekker ongeïnspireerd. Maak dan gewoon een mooie sfeervolle plaat zonder vocals als je met niets anders aan kunt komen zetten dan weer z'n saaie man die een tekstje voorleest.


Ah, weer een schreeuw om aandacht. Je weet ondertussen dat niemand meer waarde hecht aan jouw mening? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2018 23:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2018 23:42 
 
Hardtraxx Veteran

Ben het wel met svb eens dat dit een verschrikkelijk saaie track is. Op een luchtbedje ergens in een zwembad in de zon zou ik hier prima naar kunnen luisteren, maar daar houdt t ook mee op. Plaat mist (op de mid na) echt zoveel drive.

Deze plaat mist daarbij net als andere recentere P1 platen de unieke feeling die oudere platen wel hebben. Het lijkt te veel op de doorsnee Wildstylez platen en/of HHZ platen, die mij tegenwoordig ook steeds minder interesseren.
Qua productie is 't weer rete strak, net als bij de solo's. Maar 't doet mij gewoon weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DLay10 schreef:
Svbtwee schreef:
Gvd X-bone of andere talent label tracks klinken nog beter dan dit :lol:. Oké de mid intro is wel dik :bomb: , maar de rest is zo verschrikkelijk saai en de melodie is zo random als het maar kan. Vocals ook weer lekker ongeïnspireerd. Maak dan gewoon een mooie sfeervolle plaat zonder vocals als je met niets anders aan kunt komen zetten dan weer z'n saaie man die een tekstje voorleest.


Ah, weer een schreeuw om aandacht. Je weet ondertussen dat niemand meer waarde hecht aan jouw mening? ^^

Als ik dit zelfde bericht zou plaatsen in een Gearbox topic zou het dan ook een schreeuw om aandacht zijn? Nee inderdaad, dan niet. Maar ohwee als je z'n bericht post een een topic van een artiest die op HT goed ligt! Dan ben je een troll, loop je reacties uit lokken, vraag je om aandacht en doe je het ALLEMAAL EXPRESS!!!

Zo hypocriet :lol:

Btw: Je hoeft ook geen waarde te hechten aan mijn mening. Zal me sws een rotzorg zijn of iemand op dit forum mijn mening serieus neemt. Wtf kan mij dat nou schelen :lol:. Pijnlijke zelfoverschatting ook als je denkt dat ik het belangrijk vind wat jij/iemand anders van mijn mening vind. Ik kom hier enkel voor mezelf, omdat ik het leuk vind me te uiten over dingen waar ik interesse in heb :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je enkel voor jezelf zou komen zou je geen posts plaatsen heh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project One heeft me sinds hun comeback op een enkele plaat na nog niet echt weten boeien helaas. Dat mysterieuze in hun oude platen vind ik zo erg vet. Dat mis ik nu volledig. Nummers met lange breaks + 2 (bijna) identieke climaxen die de melodie van de break doortrekken vind ik sowieso heel snel saai worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Project One heeft me sinds hun comeback op een enkele plaat na nog niet echt weten boeien helaas. Dat mysterieuze in hun oude platen vind ik zo erg vet. Dat mis ik nu volledig. Nummers met lange breaks + 2 (bijna) identieke climaxen die de melodie van de break doortrekken vind ik sowieso heel snel saai worden.


Ben het hier wel mee eens. Juist het mysterieuze is wat Project One maakte voor mij. Dit zijn ook prima platen imo, maar het klinkt nu meer als een hhz/wsz collab dan een Project One plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 11:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
DLay10 schreef:
Svbtwee schreef:
Gezever


Volgens mij sta je erom bekend dat je alle tracks die 13 in een dozijn zijn/van slechte kwaliteit zijn(blabla relatief) de hemel in prijst, maar alles wat van goede kwaliteit is en flink wordt gewaardeerd door het publiek slecht vindt met een reden van niks.
In het begin vond ik het nog wel een goed uitgangspunt (niet meegaan met de kudde), maar hoe meer je jou observeert hoe meer het opvalt dat je het alleen maar doet om een reactie uit te lokken/aandacht.
Wat ik nu dus ook doe.. :(

Waarom zou je anders twee keer op een track reageren, terwijl niemand op jou in eerste instantie reageerde..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
maar alles wat van goede kwaliteit is en flink wordt gewaardeerd door het publiek slecht vindt met een reden van niks.

Inderdaad. Ik boor Phutere Noize, MYST, Thera, KELTEK etc etc ook altijd de grond in!

Wel funny hoe je in je eigen waan ideeën bent gaan geloven :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 11:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die vocal is dus tijdelijk zegt wildstylez...

Ben trouwens ook wel benieuwd waarom dit dan niet het anthem is geworden. Het enige wat ik me kan bedenken is dat het niet voldoende maximum force 'uitstraalt'.

Ik vind die vocal trouwens helemaal niet saai SVB. Het is immers de legendarische defqon voice.
Dat deze gedraaid werd dacht ik ook dat het een vocal edit was, net zoals dat een keer op qlimax is gedaan met Tonight.
https://youtu.be/Bv5AVe40QVo
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 12:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat Project One voor mij momenteel de das om doet zijn die ver gezochte melodieën. Als ik aan Project One denk, dan denk ik aan van die huppelende triplet melodieën. De triplet zit erin, maar dat gehuppel niet. Terwijl dat in zijn album wel aanwezig was.

Een plaat zoals Rescue Me, dat zou meer een Project 1 Plaat zijn. Het lijkt erop dat HHZ het compleet omgooit; de poulairdere muziek achteraan met Project One, en meer de olschool sound blijft maken onder HHZ. Beetje tegen de verwacchtingen van het publiek in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Ik vind die vocal trouwens helemaal niet saai SVB.

Tis meer dat ik een beetje zat wordt van de 'verhaal voorlezende vocals' en het daarom 'saai' ga vinden. Niet perse omdat ik deze specifieke vocals saai of ruk vind. Net zoals met de Optimus Prime achtige vocals in nogal wat Gearbox tracks. Begint me gewoon een beetje tegen te staan ofzo. Komt op mij wat ongeïnspireerd over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 13:14 
 
Hardtraxx Crew

Uberhout schreef:
Ben het wel met svb eens dat dit een verschrikkelijk saaie track is.

Same, vind dit echt niks aan :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 14:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Citaat:
Ik vind die vocal trouwens helemaal niet saai SVB.

Tis meer dat ik een beetje zat wordt van de 'verhaal voorlezende vocals' en het daarom 'saai' ga vinden. Niet perse omdat ik deze specifieke vocals saai of ruk vind. Net zoals met de Optimus Prime achtige vocals in nogal wat Gearbox tracks. Begint me gewoon een beetje tegen te staan ofzo. Komt op mij wat ongeïnspireerd over.


komt natuurlijk omdat je teveel naar brennan heart zn Life Begins edit hebt geluisterd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2018 14:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Citaat:
Ik vind die vocal trouwens helemaal niet saai SVB.

Tis meer dat ik een beetje zat wordt van de 'verhaal voorlezende vocals' en het daarom 'saai' ga vinden. Niet perse omdat ik deze specifieke vocals saai of ruk vind. Net zoals met de Optimus Prime achtige vocals in nogal wat Gearbox tracks. Begint me gewoon een beetje tegen te staan ofzo. Komt op mij wat ongeïnspireerd over.


Liever dit dan van die jankende zwemel pop vocalen in hardstyle tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2018 11:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Als ik dit zelfde bericht zou plaatsen in een Gearbox topic zou het dan ook een schreeuw om aandacht zijn? Nee inderdaad, dan niet. Maar ohwee als je z'n bericht post een een topic van een artiest die op HT goed ligt! Dan ben je een troll, loop je reacties uit lokken, vraag je om aandacht en doe je het ALLEMAAL EXPRESS!!!

Zo hypocriet :lol:

Btw: Je hoeft ook geen waarde te hechten aan mijn mening. Zal me sws een rotzorg zijn of iemand op dit forum mijn mening serieus neemt. Wtf kan mij dat nou schelen :lol:. Pijnlijke zelfoverschatting ook als je denkt dat ik het belangrijk vind wat jij/iemand anders van mijn mening vind. Ik kom hier enkel voor mezelf, omdat ik het leuk vind me te uiten over dingen waar ik interesse in heb :kiss2:


Amen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 17:40 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Doet mij nog niet vreselijk veel. Maar wie weet komt dat nog. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2018 21:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SimpleEffect schreef:
ik vind Wildstylez' zijn solo platen meer hebben. qua alles.

En de Defqon.1 vocal zorgt ervoor dat t voelt als een Sound Rush carnavalsnummer



Na hem 100x op replay te hebben gehad begin ik toch wel van deze plaat te houden :loving:

zin in Reflections of the Eternal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2018 21:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb dus het omgekeerde na een paar keer luisteren... Mid-intro blijft steengoed, maar stoor me geweldig aan de melodie die me doet denken aan een kinderliedje >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2020 08:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



@ 20:20 (Project One – The Creation Of Art)

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2020 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De track is heerlijk, daarvoor :loving:
Maar moet wel even aan de nieuwe vocals wennen hoor, vond die andere met de Defqon stem wel fijn :$
Wss zullen ze hem wel veranderd hebben omdat dit het DQ Anthem toch niet is geworden
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2020 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed dat ze de vocals hebben veranderd n.a.v. het commentaar van SVBtwee.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks