DLay10 schreef:
Svbtwee schreef:
Gvd X-bone of andere talent label tracks klinken nog beter dan dit

. Oké de mid intro is wel dik

, maar de rest is zo verschrikkelijk saai en de melodie is zo random als het maar kan. Vocals ook weer lekker ongeïnspireerd. Maak dan gewoon een mooie sfeervolle plaat zonder vocals als je met niets anders aan kunt komen zetten dan weer z'n saaie man die een tekstje voorleest.
Ah, weer een schreeuw om aandacht. Je weet ondertussen dat niemand meer waarde hecht aan jouw mening?

Als ik dit zelfde bericht zou plaatsen in een Gearbox topic zou het dan ook een schreeuw om aandacht zijn? Nee inderdaad, dan niet. Maar ohwee als je z'n bericht post een een topic van een artiest die op HT goed ligt! Dan ben je een troll, loop je reacties uit lokken, vraag je om aandacht en doe je het ALLEMAAL EXPRESS!!!
Zo hypocriet
Btw: Je hoeft ook geen waarde te hechten aan mijn mening. Zal me sws een rotzorg zijn of iemand op dit forum mijn mening serieus neemt. Wtf kan mij dat nou schelen

. Pijnlijke zelfoverschatting ook als je denkt dat ik het belangrijk vind wat jij/iemand anders van mijn mening vind. Ik kom hier enkel voor mezelf, omdat ik het leuk vind me te uiten over dingen waar ik interesse in heb