Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 19:46 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Project One

Track(s): TBA (Can't Lose This Time)

Sample/video:

https://clyp.it/zpalgcb1

Bron: ^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 20:42 
 
Hardtraxxer

Poh deze is wel echt gruwelijk dik! Veel Wildstylez invloeden! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mid is erg saai imo. Duurt veel te lang ook. Break is mooi en de melodie pakt me meteen :loving:, maar helaas weer vrij weinig drive in de climax :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 20:57 
 
Hardtraxxer

(L) (L) (L)
Zieke plaat zo op het eerste gehoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 21:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen twijfel over mogelijk dat dit weer een ijzersterke productie is, maar had dit toch liever onder Wildtylez gezien. Ik snap nu de toegevoegde waarde niet echt meer van het alias P1, aangezien veel van hun nieuwe tracks net zo goed solo platen van HHZ of WS konden zijn. Dat mysterieuze en donkere sfeertje waarmee hun act zich onderscheidde is nergens meer te bekennen, en dat is toch wel erg jammer. Los van dit luistert hij wel weer heerlijk weg :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 21:35 
 
Hardtraxx Veteran

Hoor ook beetje Atmozfears?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2018 00:20 
 
Hardtraxx Crew

Spobbertiet schreef:
Hoor ook beetje Atmozfears?

Denk niet dat ze als Project One een Atmozfears plaat gaan draaien. xd


Vind dit niet veel aan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2018 09:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk plaatje, niet heel bijzonder tho. Maar imo wel de beste van de nieuwe P1 platen sinds defqon.

De melodie lijkt wel een beetje op Demi Kanon & Energyzed - Illuminated imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2018 09:45 
 
Hardtraxx Veteran

MYTZE schreef:
Spobbertiet schreef:
Hoor ook beetje Atmozfears?

Denk niet dat ze als Project One een Atmozfears plaat gaan draaien. xd


Vind dit niet veel aan :/


Misschien colab van Wildstylez of HHZ :P Ze houden zich sowieso niet heel erg meer aan dat alleen maar P1 platen (toch?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2018 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke melodie, als je dit voor het eerst live hoort valt je mond toch open van bewondering.. Je merkt dat Project One platen heel melodisch zijn en rustig voor hardstyle begrippen, maar niet iedere act hoeft alleen maar hard harder hardst. Ik vind het echt een toffe act, mooie muziek. What's not to like?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2018 13:30 
 
Hardtraxx Addict

Dat nieuwe Headhunterz huppeltje met die kicks in de climax vind ik maar niks. Melodie doet me ook niks. Die mid daarentegen springt er voor mij juist weer uit. Doet me denken aan de mid van Forever Az One :drool: Maar ja, weer een plaat waarbij alleen de mid me wat doet... Meh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2018 10:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze gasten leggen altijd zoveel emotie met hun muziek op de mat. Ze kunnen imo het beste dit verwerken in hun muziek. Ik kan het persoonlijk erg goed hebben ipv 13/12 tracks.. ieder z'n eigen mening ^^ deze melodie blijft iig goed hangen bij mij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2018 10:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Japper28 schreef:
Geen twijfel over mogelijk dat dit weer een ijzersterke productie is, maar had dit toch liever onder Wildtylez gezien. Ik snap nu de toegevoegde waarde niet echt meer van het alias P1, aangezien veel van hun nieuwe tracks net zo goed solo platen van HHZ of WS konden zijn. Dat mysterieuze en donkere sfeertje waarmee hun act zich onderscheidde is nergens meer te bekennen, en dat is toch wel erg jammer. Los van dit luistert hij wel weer heerlijk weg :loving:


Waar komt dat toch vandaan?
Ik heb Project One nog nooit mysterieus en donker gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2018 11:51 
 
Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
Japper28 schreef:
Geen twijfel over mogelijk dat dit weer een ijzersterke productie is, maar had dit toch liever onder Wildtylez gezien. Ik snap nu de toegevoegde waarde niet echt meer van het alias P1, aangezien veel van hun nieuwe tracks net zo goed solo platen van HHZ of WS konden zijn. Dat mysterieuze en donkere sfeertje waarmee hun act zich onderscheidde is nergens meer te bekennen, en dat is toch wel erg jammer. Los van dit luistert hij wel weer heerlijk weg :loving:


Waar komt dat toch vandaan?
Ik heb Project One nog nooit mysterieus en donker gevonden.


The Zero Hour, Fantasy Or Reality, Halfway There, It's A Sine, Raiders Of The Sun, allemaal wel duister als je het aan mij vraagt. Niet de duister waar je in 2018 aan zou denken bij Hardstyle (Spoontech edg) maar het was toch zeker wel melodieuze hardstyle met een donker/mysterieus/sinister randje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2018 14:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb dat nog nooit zo ervaren hoor.
Zeker niet toen ze dat album uitbrachten in 2008. Het was Project One en het paste precies in die tijd.

Snap ook echt niet wat er duister is aan het pianootje in Fantasy or Reality.
Zero Hour en Raiders Of The Sun misschien dan een beetje.
Maar dan vind ik Zany - Widowmaker uit die tijd veel meer duister en mysterieus. (Laat ie alsjeblieft dat stijltje weer eens gaan maken :loving: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2018 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Heerlijke melodie, als je dit voor het eerst live hoort valt je mond toch open van bewondering.. Je merkt dat Project One platen heel melodisch zijn en rustig voor hardstyle begrippen, maar niet iedere act hoeft alleen maar hard harder hardst. Ik vind het echt een toffe act, mooie muziek. What's not to like?


Spitta schreef:
Deze gasten leggen altijd zoveel emotie met hun muziek op de mat. Ze kunnen imo het beste dit verwerken in hun muziek. Ik kan het persoonlijk erg goed hebben ipv 13/12 tracks.. ieder z'n eigen mening ^^ deze melodie blijft iig goed hangen bij mij :D

Dit dus vooral ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2018 18:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Heerlijke melodie, als je dit voor het eerst live hoort valt je mond toch open van bewondering.. Je merkt dat Project One platen heel melodisch zijn en rustig voor hardstyle begrippen, maar niet iedere act hoeft alleen maar hard harder hardst. Ik vind het echt een toffe act, mooie muziek. What's not to like?


Dit :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2018 14:10 
 
Hardtraxxer

Ik moet er niet aan denken dat dit rond middernacht op Qlimax zou worden gedraaid. Leuk als openingssetje, maar meer dan dat ook echt niet :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je zo'n plaat voor t eerst live hoort dan weet je meteen, dit is gewoon een klasse productie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 15:48 
 
Hardtraxx Veteran

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 14:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit vind ik tot nu toe een van de minste P1 platen. Dat kan, niks mis mee. Als je een (mini)album maakt zit er altijd wat tussen wat je niet ligt. Dit gaat me net iets te traag ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 22:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze doet me zo op het eerste gehoor niet zo heel veel.
Dit soort midintro’s hoeven ze niet in elke track te stoppen wat mij betreft...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 22:44 
 
Hardtraxx Crew

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Hoor ook beetje Atmozfears?

Ik dacht eigenlijk gelijk aan Atmozfears - The Final Mission :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 23:07 
 
Hardtraxx Elite

wat een drive in de climax goeie melodie
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks