Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 58 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 12 hours ago
Track heet: Project One - Luminosity
Release: out soon on Q-dance Records

rond 12:00
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3890 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
Ik krijg toch iedere keer weer kippenvel tot in m'n bilnaad bij het horen van deze track :loving:
Nog helemaal niet superbekend met het vroegere werk van zowel Project One, Wildstylez als Headhunterz, alleen het latere werk, maar dit moment was gewoon magisch en ik denk niet dat dit snel weer overtroffen gaat worden.
Het is naar mijn mening niet de sterkste plaat die er momenteel is, maar soms gaat het ook echt om het idee erachter en de herinneringen die je erbij hebt. Daarom is dit toch wel een van de grootste parels die ik ooit gehoord heb :worship:
Hardtraxxer
106 posts member since 2016
last seen Nov 2019
Voor alle mensen die benieuwd waren, bij deze is er een soort van antwoord van Heady:

View on YouTube
Vanaf 10:18

"We were sitting in the studio a couple of weeks ago"
En de eerste keer dat het nummer werd gebruikt in een vlog was 2 maanden geleden, dus of Headhunterz zijn begrip van een aantal weken is ruim of het was eerst Headhunterz zijn melodie!

(Banter vanaf 1:09 was trouwens helemaal goud xd )
Hardtraxxer
739 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
Heerlijke plaat! :loving:
Hardtraxxer
96 posts member since 2015
last seen Sep 2022
Wat een prachtig, dromerig plaatje en dan vooral die opbouw en melodie! Vond die vrouwelijke vocalen - uit de vlog - ook wel wat hebben, maar denk dat ze die naar beneden 'gepitcht' hebben en dat dat de uiteindelijke vocals geworden zijn? Was zelf niet echt heel bekend met Project One of hun vroegere sound, maar vind dit echt heerlijk!
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
De break van deze plaat is wel geniaal hoor!
Hardtraxxer
584 posts member since 2014
last seen Oct 2025
Hoop dat hij als full release komt en niet alleen als edit :thumbsup:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 9 days ago
TSFH wrote:De break van deze plaat is wel geniaal hoor!
Inderdaad, ik kreeg zo onwijs veel kippenvel toen die piano melodie begon in de break na de eerste climax :worship:
S
Psyko Punkz draaide 'm gisteren in een keer ook :huh:
Hardtraxxer
last seen Nov 2019
Serendipitive wrote:Wat een prachtig, dromerig plaatje en dan vooral die opbouw en melodie! Vond die vrouwelijke vocalen - uit de vlog - ook wel wat hebben, maar denk dat ze die naar beneden 'gepitcht' hebben en dat dat de uiteindelijke vocals geworden zijn? Was zelf niet echt heel bekend met Project One of hun vroegere sound, maar vind dit echt heerlijk!
Is volgensmij gewoon Heady zijn vocalen mannetje! :thumbup:
G
Hardtraxxer
563 posts member since 2016
last seen Jul 2026
:worship: :worship: :worship:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Ik vind die tekst zo fucking vet. Plaatje is ook top.
Hardtraxxer
606 posts member since 2014
last seen 16 days ago
Voor mij niet de beste plaat van het jaar, maar daar gaat het bij deze track voor mij niet om. Zoals Heady al aangaf, wilde hij met de terugkeer Project One (en deze track) herinneringen nieuw leven in blazen en dat is naar mijn mening uitstekend gelukt! ^^ :worship:
S
Hardtraxxer
96 posts member since 2016
last seen Sep 2019
Ik vind het eerlijk gezegd een zeer lekker nummer, vooral toen ze hem draaide op Qlimax, had een paar tissues nodig :cry: :loving:
P
Hardtraxx Veteran
5057 posts member since 2013
last seen 11 hours ago
Heerlijke plaat, maar geen TOTY materiaal voor mij
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 5 hours ago
Hardstylahr wrote:
Serendipitive wrote:Wat een prachtig, dromerig plaatje en dan vooral die opbouw en melodie! Vond die vrouwelijke vocalen - uit de vlog - ook wel wat hebben, maar denk dat ze die naar beneden 'gepitcht' hebben en dat dat de uiteindelijke vocals geworden zijn? Was zelf niet echt heel bekend met Project One of hun vroegere sound, maar vind dit echt heerlijk!
Heady doet de vocalen voornamelijk zelf dacht ik met natuurlijk een effect
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
Goed dat p1 terug ^^

Nieuwe sound ook top. Fijn dat ze aangeven dat er geen zang in hoeft te zitten!
Hardtraxxer
last seen Nov 2019
Nuracore wrote:
Hardstylahr wrote:
Heady doet de vocalen voornamelijk zelf dacht ik met natuurlijk een effect
View on YouTube
1:40

"My American voice-over narrative guy"
Duidelijk dezelfde stem, Heady heeft in meerdere interviews al aangegeven dat hij zijn eigen stemmen al een tijdje niet meer doet omdat het minder professioneel klinkt en hij nooit een Amerikaans accent zal hebben.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
In de beschrijving van de Qlimax aftermovie staat dat deze en de Sound Rush remix binnenkort gereleased worden op Q-Dance Records. Wellicht alle 2016 edits ook? :)

En dit kan ook betekenen dat hun set wel online kan komen!
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Royvn_ wrote:In de beschrijving van de Qlimax aftermovie staat dat deze en de Sound Rush remix binnenkort gereleased worden op Q-Dance Records.
Klopt.
Royvn_ wrote: Wellicht alle 2016 edits ook? :)

Volgens mij zijn dit echt de twee meest bijzondere conclusies die ik ooit heb gezien.. :huh:
Hardtraxxer
805 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Dat geluidje net voor de climax brengt echt een nostalgisch gevoel mee :$
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Ik heb liever de oude Project One stijl, maar ik vind de break van deze plaat wel echt fenomenaal hoor! :loving: brengt echt een goede sfeer met zich mee. Uiteindelijk toch deze plaat, mede door de break, erg weten te waarderen!
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 25 days ago
TSFH wrote:Ik heb liever de oude Project One stijl, maar ik vind de break van deze plaat wel echt fenomenaal hoor! :loving: brengt echt een goede sfeer met zich mee. Uiteindelijk toch deze plaat, mede door de break, erg weten te waarderen!
Eens, vind de climax ook niet eens zo bijzonder, maar toch kippenvel door de break (en het terug denken aan Qlimax).
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Kaasstaaf wrote:
Royvn_ wrote:In de beschrijving van de Qlimax aftermovie staat dat deze en de Sound Rush remix binnenkort gereleased worden op Q-Dance Records.
Klopt.
Royvn_ wrote: Wellicht alle 2016 edits ook? :)

Volgens mij zijn dit echt de twee meest bijzondere conclusies die ik ooit heb gezien.. :huh:
Project One draaide een nieuwe track op Qlimax. Aanstaande zaterdag om 16:00 wordt de volledige liveset gereleased. Stay tuned!
:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
Hardtraxxer
656 posts member since 2009
last seen 7 hours ago
The Venator wrote:
TSFH wrote:De break van deze plaat is wel geniaal hoor!
Inderdaad, ik kreeg zo onwijs veel kippenvel toen die piano melodie begon in de break na de eerste climax :worship:
Inderdaad :love: