Track heet: Project One - Luminosity
Release: out soon on Q-dance Records
rond 12:00
View on YouTube
Release: out soon on Q-dance Records
rond 12:00
View on YouTube
Inderdaad, ik kreeg zo onwijs veel kippenvel toen die piano melodie begon in de break na de eerste climaxTSFH wrote:De break van deze plaat is wel geniaal hoor!
Is volgensmij gewoon Heady zijn vocalen mannetje!Serendipitive wrote:Wat een prachtig, dromerig plaatje en dan vooral die opbouw en melodie! Vond die vrouwelijke vocalen - uit de vlog - ook wel wat hebben, maar denk dat ze die naar beneden 'gepitcht' hebben en dat dat de uiteindelijke vocals geworden zijn? Was zelf niet echt heel bekend met Project One of hun vroegere sound, maar vind dit echt heerlijk!
Heady doet de vocalen voornamelijk zelf dacht ik met natuurlijk een effectHardstylahr wrote:Is volgensmij gewoon Heady zijn vocalen mannetje!Serendipitive wrote:Wat een prachtig, dromerig plaatje en dan vooral die opbouw en melodie! Vond die vrouwelijke vocalen - uit de vlog - ook wel wat hebben, maar denk dat ze die naar beneden 'gepitcht' hebben en dat dat de uiteindelijke vocals geworden zijn? Was zelf niet echt heel bekend met Project One of hun vroegere sound, maar vind dit echt heerlijk!
View on YouTubeNuracore wrote:Heady doet de vocalen voornamelijk zelf dacht ik met natuurlijk een effectHardstylahr wrote:Is volgensmij gewoon Heady zijn vocalen mannetje!Serendipitive wrote:Wat een prachtig, dromerig plaatje en dan vooral die opbouw en melodie! Vond die vrouwelijke vocalen - uit de vlog - ook wel wat hebben, maar denk dat ze die naar beneden 'gepitcht' hebben en dat dat de uiteindelijke vocals geworden zijn? Was zelf niet echt heel bekend met Project One of hun vroegere sound, maar vind dit echt heerlijk!
Klopt.Royvn_ wrote:In de beschrijving van de Qlimax aftermovie staat dat deze en de Sound Rush remix binnenkort gereleased worden op Q-Dance Records.
Volgens mij zijn dit echt de twee meest bijzondere conclusies die ik ooit heb gezien..Royvn_ wrote: Wellicht alle 2016 edits ook?
En dit kan ook betekenen dat hun set wel online kan komen!
Eens, vind de climax ook niet eens zo bijzonder, maar toch kippenvel door de break (en het terug denken aan Qlimax).TSFH wrote:Ik heb liever de oude Project One stijl, maar ik vind de break van deze plaat wel echt fenomenaal hoor!brengt echt een goede sfeer met zich mee. Uiteindelijk toch deze plaat, mede door de break, erg weten te waarderen!
Kaasstaaf wrote:Klopt.Royvn_ wrote:In de beschrijving van de Qlimax aftermovie staat dat deze en de Sound Rush remix binnenkort gereleased worden op Q-Dance Records.
Volgens mij zijn dit echt de twee meest bijzondere conclusies die ik ooit heb gezien..Royvn_ wrote: Wellicht alle 2016 edits ook?
En dit kan ook betekenen dat hun set wel online kan komen!
Project One draaide een nieuwe track op Qlimax. Aanstaande zaterdag om 16:00 wordt de volledige liveset gereleased. Stay tuned!