Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 20:53 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: ID

Track(s): Project One - It's A Sine (ID Remix)

Sample/video:

Bron: P1 @ Qlimax 2016

https://forum.hardtraxx.com/hardstyle-releases/project-one-ep-i-q169-t61594.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 21:07 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Jaa wat een plaat :worship:
Heerlijke sounds en reversed bass :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze was erg vet ja! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 23:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou dit een Noisecontrollers remix zijn? Vooral melodie aan het einde is echt typisch voor NC. Wel een vette plaat.

Maar echt, sta je bij Project One, ga je 'Heee Hooo' doen. :cry: :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 23:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hardstylistic schreef:
Zou dit een Noisecontrollers remix zijn? Vooral melodie aan het einde is echt typisch voor NC. Wel een vette plaat.

Maar echt, sta je bij Project One, ga je 'Heee Hooo' doen. :cry: :list:

Volgens mij zijn het vooral de buitenlanders die dat doen. En die waren er best veel.

Zou Audiofreq een gekke naam zijn om te noemen? Vind die sounds in de intro wel wat hebben van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 14:11 
 
Hardtraxx Veteran

iRon schreef:
Hardstylistic schreef:
Zou dit een Noisecontrollers remix zijn? Vooral melodie aan het einde is echt typisch voor NC. Wel een vette plaat.

Maar echt, sta je bij Project One, ga je 'Heee Hooo' doen. :cry: :list:

Volgens mij zijn het vooral de buitenlanders die dat doen. En die waren er best veel.

Zou Audiofreq een gekke naam zijn om te noemen? Vind die sounds in de intro wel wat hebben van hem.


Mss ook gewoon een Heady edit. Is volgens mij de reverse van Make it Loud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

is dit niet gewoon een edit van hunzelf? Kan ik me ook nog wel voorstellen namelijk.

Die laatste kicks :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 19:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
is dit niet gewoon een edit van hunzelf? Kan ik me ook nog wel voorstellen namelijk.



Jup lijkt me ook.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks