Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2014 13:34 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2014 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit wel een leuke hoor, alleen die kick had wel wat harder gekund
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 20:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima kickje live denk ik.. zelfde als owlman dus wel zijn signature kicksound denk ik..

edit: Tweede kick daarentegen.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 20:11 
 
Hardtraxx Veteran

tommeh schreef:
Prima kickje live denk ik.. zelfde als owlman dus wel zijn signature kicksound denk ik..

edit: Tweede kick daarentegen.. xd


Het is een duo he. :o
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks