Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 16:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat is dit kut zeg, zoooooo orgineel weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind dit anders best vet, geen topper maar zeker niet slecht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 17:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:sick: :sick: :sick: :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 17:40 
 
Hardtraxx Veteran

Geen 13/12 maar 14/12. Bah. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poehh lekkere kicks zeg! :drool: Veel meer cyber invloed in deze dan de andere primefire tracks, i like! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 17:27 
 

Valt me niet tegen dit. Met name de intro
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks