Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 22:38 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Primefire

Track(s): Get Ya'

Sample/video:


@ 14:34
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 12:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima mid-intro. Die vocals worden veel te veel herhaald. Climax is niets aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze noemt niet Bass Catcher volgens Cyber zelf.
http://www.youtube.com/watch?v=cg6gGA7PfO0 (reacties)

Verder niet zo speciaal deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 22:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Primefire schreef:
Apparently a lot People think our new Track (The one in the Warface 'Raw op je Dak' Promo Mix) is called "Bass catcher". This is not true... the Track is called " Get'ya ". Just wanted to clear that up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 12:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk in het stijltje van Owlman, welke ik persoonlijk vetter vind, maar dit nummertje pakt me ook wel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 16:25 
 
Hardtraxxer

The Owlman vond ik een erg geslaagde plaat, dus was erg benieuwd wat er verder allemaal van Primefire zou komen. Maar helaas doet deze me helemaal niks. Vervelende plaat en de kicks vind ik ook niet mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 04:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

had wel wat meer drive verwacht.. dat was bij the owlman en die track waarmee cyber afsloot op decibel wel gelukt
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks