Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 17:04 
 
Hardtraxx Veteran

Deze knalt zeer lekker door! Ik kon mijn lach trouwens niet meer inhouden tijdens de vocals :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 17:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Godver wat is deze LOMP live, die kicks gaan he-le-maal nergens over.

Deze is gister op Rebirth gedraait en idd, live is deze zo HARD :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kicks live! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 23:50 
 

jordifcg schreef:
Word dit een officiƫle remix of bootleg/dj tool?

officiele remix als free release :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 15:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hoop dat ze deze draaien op bassleader! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 03:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heerlijke afsluiter van hun set! :love:


(alleen jammer dat er maar 15 man was tijdens hun set op bassleader :( )
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 04:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
jordifcg schreef:
Word dit een officiƫle remix of bootleg/dj tool?

officiele remix als free release :)


Citaat:
Zaagtool

:P
Maar gaat inderdaad wel als free weg ja. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Wat ik heb gehoord/gezien beukte deze er wel in zeg, op Qapital, HELDEN TRACK :worship:

Leeftijd: 14


Zie nu pas :x Ik zag dit via vids@ YT, natuurlijk ben ik daar niet heen geweest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 15:35 
 
Hardtraxx Addict



Betere kwaliteit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo ziek :worship:
Vanaf 1:03 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha klinkt hard ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 19:12 
 
Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Zo ziek :worship:
Vanaf 1:03 :love:

Zooooo lekker, telkens als dat er in klapt gaat mijn vuistje omhoog "great succes"
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kippenvel track :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 14:01 
 
Hardtraxx Veteran

Free release next week on 13/06.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heuj! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 14:09 
 
Hardtraxx Veteran

Heuj! Verjaardagscadeautje :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 16:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 09:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Free release next week on 13/06.


:drool:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks