Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 18:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke chaos ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt wel gaaf, niet zo lovend als de rest van de reacties maar een prima 7! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tering :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 20:07 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe die melo uiteindelijk uitkomt op die climax :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 22:19 
 
Hardtraxx Addict

Tering jantje wat een bak met drive en sfeer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Klinkt wel gaaf, niet zo lovend als de rest van de reacties maar een prima 7! :thumbsup:


Begin jij ook al met die cijfers haha. (L)

Nee ik vind dit echt heel vet, Prefix en Density zijn lekker bezig. Ik geef het een 8. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 16:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bump :love:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks