Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 11:47 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Prefix & Density vs Blackburn

Track(s): The Future

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een schijt irritante mc zeg, wie the fuck is dat :P .

Track klinkt gaaf zo in LQ :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Wat een schijt irritante mc zeg, wie the fuck is dat :P .

Track klinkt gaaf zo in LQ :D !


Tha Watcher :x . Lulde veel te veel, continu handjes omhoog zeggen enzo :list:

Over de track : Wat een plaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Wat een schijt irritante mc zeg, wie the fuck is dat :P .

Track klinkt gaaf zo in LQ :D !


Damn je word helemaal leip van die gast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
G1LL schreef:
Wat een schijt irritante mc zeg, wie the fuck is dat :P .

Track klinkt gaaf zo in LQ :D !


Damn je word helemaal leip van die gast.


bij Dominator ook al he-le-maal groen en geel geergerd aan die gek, zoekt de heletijd de voorgrond... alsof mensen voor HEM komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 18:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier een langer filmpje in slechtere kwaliteit:
http://www.youtube.com/watch?v=LlS8Jz7E3uk
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verwacht hier veel van en LQ klinkt deze al super! Wat is Density ook een held! Alle screeches altijd mee doen (Prefix net zo goed). :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was heeerlijk :love:
die screech in de anti :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Track klinkt gaaf zo in LQ :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 13:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 13:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow ! Dit klinkt lekker zeg !
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 14:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ben zeeer benieuwd naar HQ! P&D zijn erg lekker bezig de laatste tijd! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 14:48 
 

Voor zover ik me hem nog kan herinneren klonk deze heel erg dik :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 22:39 
 
Hardtraxx Elite

Dik! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die screeches in die climax :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 13:48 
 

Jaaaaaaaaaaaa :drool: :drool: :drool: :drool: Gewoon beukwerk, en hoe!
P&D zijn toch echt mijn favoriete Theracords producers geworden, wat een heerlijke nummers maken ze toch de laatste tijd! Blackburn trouwens ook goed bezig, TC gaat lekker :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 17:20 
 
Hardtraxx Veteran

HUA! :love:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks