Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Prefix & Density

Track(s): Surprise

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 14:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

klinkt lekker! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben er niet weg van, doet me een beetje denken aan Paranoid. Hoop dat er binnenkort weer eens een duister rechttoe rechtaan nummertje a la Outrageous aankomt want ik heb het idee dat ze iets te veel willen experimenteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt zeker goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks lijken de slechtste kicks te zijn wie ik ooit van ze heb gehoord. Weet nog niet precies wat ik van de rest moet vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 15:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vind dit juist weer een hele vette van ze :thumbup:

Hou er van als producers wat experimenteren ipv altijd maar hetzelfde. Blijft het ook leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

Lijkt idd erg veel op Paranoid wat ik trouwens helemaal niet erg vind :D
Klinkt lekker en de kicks vind ik wel gewoon goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

Fucking. Vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 17:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ouwe NC sound, klinkt lekker tot nu toe ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 17:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik moet zeggen dat ik hem heel gaaf vind klinken. Intro bevat een heerlijke drive en die uithalen in de climax vind ik ook gaaf klinken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 19:13 
 
Hardtraxxer

Leuk nummertje! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 11:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kauwgombal schreef:
Nette plaat, wel indd beetje paranoid achtig! Vind de kicks ook veel lijken op Frequencerz kicks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik word er vrolijk van, dus dat is een goed teken. :D Heerlijk plaatje weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 12:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een stevige paranoid, klinkt best goed! Lichtelijk beukniveau, leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 10:15 
 
Hardtraxx Veteran

Heeel wat anders maar het klinkt zoooo lekker! mogen idd wel met weer een beuker komen maar deze experimentele weg heb ik echt geen poblemen mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even snel geluisterd, en deed me denken aan Frequencerz - Fly with Me. Best jammer want vind dat een minder nummer...
Maar hopen dat er meer tracks a la Personality/Locked Up komen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 13:39 
 

Wat een helden plaat, als je ziet dat Paranoid ook klasbak niveau was en het er veel van weg heeft

Laat maar snel komen met Soundwaves :yay: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 21:15 
 
Hardtraxx Veteran

Ontzettend vet. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 21:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Man wat wil ik deze live eens horen. Is zo een van die platen waar je een enorme glimlach op je gezicht van krijgt dan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt idd heel erg op 't oude NC stijltje, erg goed dus. Zit lekkere drive in!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks