Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 19:54 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Prefix & Density

Track(s): STFU

Sample/video:
https://www.facebook.com/video.php?v=10155129323420557

Bron: Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 20:11 
 
Hardtraxxer

Klinkt heel goed
Nu al zin om deze te horen in het Klokgebouw 7 maart :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waren Degos & Re-Done ook niet bezig met een Bootleg met dezelfde vocals?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 20:30 
 
Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Waren Degos & Re-Done ook niet bezig met een Bootleg met dezelfde vocals?


Klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toevallig of collab? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 20:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Waren Degos & Re-Done ook niet bezig met een Bootleg met dezelfde vocals?

Dat klopt, echt puur toeval. xd
We kwamen er gisteren pas achter toen D&R zelf ook een preview posten, dat we met dezelfde vocalen bezig waren.
Hebben het samen met D&R overlegd en besloten gewoon allebei verder te gaan met de projecten.
Wie weet komt er nog een collab, maar daar gaan we nu nog niks over bekend maken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt vet zeg hoop dat ik Prefix & Density op de main mag mee maken op Loudness zij verdienen het :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Density schreef:
Raven schreef:
Waren Degos & Re-Done ook niet bezig met een Bootleg met dezelfde vocals?

Dat klopt, echt puur toeval. xd
We kwamen er gisteren pas achter toen D&R zelf ook een preview posten, dat we met dezelfde vocalen bezig waren.
Hebben het samen met D&R overlegd en besloten gewoon allebei verder te gaan met de projecten.
Wie weet komt er nog een collab, maar daar gaan we nu nog niks over bekend maken. :P

Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Density schreef:
Raven schreef:
Waren Degos & Re-Done ook niet bezig met een Bootleg met dezelfde vocals?

Dat klopt, echt puur toeval. xd
We kwamen er gisteren pas achter toen D&R zelf ook een preview posten, dat we met dezelfde vocalen bezig waren.
Hebben het samen met D&R overlegd en besloten gewoon allebei verder te gaan met de projecten.
Wie weet komt er nog een collab, maar daar gaan we nu nog niks over bekend maken. :P

Bron?



Kijk eens wie dat heeft gereageerd haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering die climax klinkt echt moddervet :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Density schreef:
Raven schreef:
Waren Degos & Re-Done ook niet bezig met een Bootleg met dezelfde vocals?

Dat klopt, echt puur toeval. xd
We kwamen er gisteren pas achter toen D&R zelf ook een preview posten, dat we met dezelfde vocalen bezig waren.
Hebben het samen met D&R overlegd en besloten gewoon allebei verder te gaan met de projecten.
Wie weet komt er nog een collab, maar daar gaan we nu nog niks over bekend maken. :P

Bron?

:lol: :lol:

OT: Klinkt echt mega dik zeg! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 15:04 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 15:14 
 
Hardtraxxer

wat een ontzettend vette track is dit!! :drool:

op 1:20 een klein stukje HQ

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 12:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat ging deze snoeihard op Rebirth zaterdag, Wat. Een. Plaat. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Kijk eens wie dat heeft gereageerd haha. :P

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 17:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Bron?

nieuwe-tracks-hs/solutio-the-i-s-tba-t27801.html?hilit=bron#p1007163

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 13:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker


@1.42
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


kort maar krachtig :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 19:36 
 
Hardtraxx Veteran

Woa wat vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 09:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Langere versie, wel LQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 14:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

daaamn, tweede climax is wel erg vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 15:04 
 

in lq klinkt het erg vet maar ik vind het in betere kwaliteit toch een beetje tegenvallen.
oke het is maar het eerste stukje maar ik vind de kick niet lekker klinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 17:08 
 

jeffrey2107 schreef:
in lq klinkt het erg vet maar ik vind het in betere kwaliteit toch een beetje tegenvallen.
oke het is maar het eerste stukje maar ik vind de kick niet lekker klinken

Ik heb dat meestal met raw tracks dat ik ze in lq beter vind klinken dan hq xd
En dat is met deze in vergelijking met dat stukje hq ook het geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 20:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zolang ze live maar snoeihard gaan, en dat doet deze zeker :thumbsup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks