Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
-
DHardtraxx Veteran
Deze hoorde ik zaterdag voorbij komen, volgens mij tijdens Digital Punk. Knijterhard 
Heerlijk nummer weer!! Maar kan helaas niet tippen aan Warning, maar dat is ook moeilijk 
Dit overtreft voor mij met gemak alles wat ze gemaakt hebben.
Godsgruwelijk dikke plaat met een heerlijke synth.
Wederom super dik. Kicks kunnen alleen wat beter en er zit een heel irritant geluidje onder de 1e climax. Je moet heel goed luisteren maar sinds die me opviel hoor ik hem constant.
-
DHardtraxx Veteran
Daveytl wrote:Dit overtreft voor mij met gemak alles wat ze gemaakt hebben.
-
DHardtraxx Veteran
Ik hoor hem ook, Donald Duck..Dakpan wrote:Wederom super dik. Kicks kunnen alleen wat beter en er zit een heel irritant geluidje onder de 1e climax. Je moet heel goed luisteren maar sinds die me opviel hoor ik hem constant.
Vind de synths erg dik, maar misschien wat ééntonig...
Kweet niet wat ik van die kicks moet vinden, de kicks van die warning E.P. leken op het eerste gehoor ook alles weg te blazen, maar na vaker luisteren was dat niet zo...
Ben bang dat dat met deze plaat hetzelfde euvel is, ik wacht af.
Kweet niet wat ik van die kicks moet vinden, de kicks van die warning E.P. leken op het eerste gehoor ook alles weg te blazen, maar na vaker luisteren was dat niet zo...
Ben bang dat dat met deze plaat hetzelfde euvel is, ik wacht af.
Kan goed kloppen, bob heeft hem in zijn bezit.Duruz wrote:Deze hoorde ik zaterdag voorbij komen, volgens mij tijdens Digital Punk. Knijterhard
Je weet dat dit de ingemixte plaat is?Dakpan wrote: er zit een heel irritant geluidje onder de 1e climax. Je moet heel goed luisteren maar sinds die me opviel hoor ik hem constant.
-
DHardtraxx Veteran
Ik herkende hem ook meteen, heerlijk plaat wouter. Ga zo doorPrefix wrote:Kan goed kloppen, bob heeft hem in zijn bezit.Duruz wrote:Deze hoorde ik zaterdag voorbij komen, volgens mij tijdens Digital Punk. Knijterhard![]()
Vind vooral de kicks een vooruitgang op jullie eerdere tracks.
-
DHardtraxx Veteran
Godsamme die intro ook. Helaas mis ik de tweede climax in deze preview. Maar wat lekker hard inderdaad, beukt goed door