Artiest: Polish Punisher & Unresolved
Track(s): TBA
Sample/video:
View on Facebook
Slide 3
View on Instagram
Track(s): TBA
Sample/video:
View on Facebook
Slide 3
View on Instagram
Dan luister je toch lekker niet naar zijn sets. Dat echo effect zorgt er juist voor dat de drop harder aanvoelt. En unresolved is de enige die dit gebruikt waardoor het een signature van hem opzichzelf is.Retaliation wrote:kan die een keer kappen met dat echo effect bij elke drop, verpest echt zn sets om naar te luisteren. Irriteer me er mateloos aan.
hahaDVA wrote:Dan luister je toch lekker niet naar zijn sets. Dat echo effect zorgt er juist voor dat de drop harder aanvoelt. En unresolved is de enige die dit gebruikt waardoor het een signature van hem opzichzelf is.Retaliation wrote:kan die een keer kappen met dat echo effect bij elke drop, verpest echt zn sets om naar te luisteren. Irriteer me er mateloos aan.
DVA wrote: Dan luister je toch lekker niet naar zijn sets. Dat echo effect zorgt er juist voor dat de drop harder aanvoelt. En unresolved is de enige die dit gebruikt waardoor het een signature van hem opzichzelf is.
Zeg het hem!DVA wrote:Dan luister je toch lekker niet naar zijn sets. Dat echo effect zorgt er juist voor dat de drop harder aanvoelt. En unresolved is de enige die dit gebruikt waardoor het een signature van hem opzichzelf is.Retaliation wrote:kan die een keer kappen met dat echo effect bij elke drop, verpest echt zn sets om naar te luisteren. Irriteer me er mateloos aan.
search.php?keywords=unresolved&terms=al ... mit=ZoekenDVA wrote:Dan luister je toch lekker niet naar zijn sets. Dat echo effect zorgt er juist voor dat de drop harder aanvoelt. En unresolved is de enige die dit gebruikt waardoor het een signature van hem opzichzelf is.Retaliation wrote:kan die een keer kappen met dat echo effect bij elke drop, verpest echt zn sets om naar te luisteren. Irriteer me er mateloos aan.
Ho shit, deze man is een OG.Sinds 2015 al "fan". Tegenwoordig gaat haast iedereen naar unresolved zijn sets. Dat was in 2015 wel anders. Ik spreek hem nog soms op instagram.
Maar wat vind ie van Regain dan?
Wanneer ik een boeking heb draai ik meestal de muziek helemaal weg, laat de mensen een sitdown doen, draai inmiddels al mijn knoppen stiekem op standje half 5 en gooi dan de drop. Dan gaat het dak eraf jonge!DVA wrote: Dat echo effect zorgt er juist voor dat de drop harder aanvoelt.
Je bent gewoon jaloers dat jou slechte act niet gelukt isRetaliation wrote:Dank, was al bang dat ik de enige was.
1. Het is fucking irritant
2. Ran-D & Radical Redemption doen dit ook vaak.
Daarnaast draaien Ran-D en Radical het echo effect weer terug waar unresolved deze op 1 ms houdt wat een pijnlijke frequency opleverd.
Zijn act was net zo goed als jouw Nederlands, ophouden!!DVA wrote:Je bent gewoon jaloers dat jou slechte act niet gelukt isRetaliation wrote:Dank, was al bang dat ik de enige was.
1. Het is fucking irritant
2. Ran-D & Radical Redemption doen dit ook vaak.
Daarnaast draaien Ran-D en Radical het echo effect weer terug waar unresolved deze op 1 ms houdt wat een pijnlijke frequency opleverd.