Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 14:17 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Phuture Noize

Track(s): The Sound Of Goodbye

Sample/video:
45.00
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 14:57 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Doe mij die van D-Block & S-Te-Fan. Ook al is de intro best gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 15:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 16:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vet, maar weer jammer van die kicks :( Hoe heet die plaat daarna?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 16:56 
 
Hardtraxxer

Elexz schreef:
Vet, maar weer jammer van die kicks :( Hoe heet die plaat daarna?

Dat is Donkey Rollers - Relentlessly :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 17:18 
 
Hardtraxx Addict

Phuture Noize ‏@PhutureNoize
Citaat:
By the way; Check out this promomix for Euphoria Phrantic did. Including a new bootleg/DJ-tool we made!... http://fb.me/2nxSZ2YYo

Armin van Buuren - Sound Of Goodbye (Phuture Noize Bootleg?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 18:32 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 20:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

D-Visionzz schreef:
Elexz schreef:
Vet, maar weer jammer van die kicks :( Hoe heet die plaat daarna?

Dat is Donkey Rollers - Relentlessly :)

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 16:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Intro is heel vet :thumbsup: zitten ook een paar geluidjes bij die lijken op sommige geluidjes in de intro van Strike :thumbup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks