Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 02:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Gehoord op Hardfest en vind er eigenlijk niet veel bijzonders aan. Kicks klonken niet lekker, prima melodie en plaat maar zeker niet zo goed als de rest hier noemt imo.


Dus de kicks klonken op Hardfest niet lekker en jij denkt serieus dat dat aan de plaat zelf ligt? :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 08:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat kan toch. Hij zal meerdere nummers gehoord hebben op hetzelfde geluid dus in die zin kan hij wel een vergelijking maken. Moet zeggen dat zijn kicks over het algemeen het minste punt is in zijn tracks, maar doordat de rest eromheen zo goed is stoor ik me er vrijwel niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 14:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TropicalDanny schreef:
Broken Balance schreef:
Gehoord op Hardfest en vind er eigenlijk niet veel bijzonders aan. Kicks klonken niet lekker, prima melodie en plaat maar zeker niet zo goed als de rest hier noemt imo.


Dus de kicks klonken op Hardfest niet lekker en jij denkt serieus dat dat aan de plaat zelf ligt? :lol: :lol:


Ik kan toch vergelijkingen trekken op het zelfde systeem?

En linksvoor was het geluid prima. Dus daar kon ik het goed zat beoordelen. Platen als The Worlds Beyond, Suicidal Superstar, The Temple e.d. klonken veel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 23:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Haha valt me nu pas op dat de titel misschien ook iets zegt? PN is wel een man van verhalen en probeert dit over te brengen in zijn tracks. Zijn album is net gereleased, de hype is hoog en meneer komt met een tering vette track. Een zogenaamde 'aftershock'?! Of denk ik nu te ver door :whistle:


Aan de hand van een recente post van hem op facebook, een foto waaronder hij zelf ook zegt: "The Aftershock", denk ik dat je de spijker aardig op de kop slaat. Heel zijn album is als het ware een verhaal, hij stopt iets meer in een track dan gemiddeld producer. Ik denk dat hij dus ook erg blij en tevreden is met het resultaat én met alle positieve reacties, komt hij even met 'The Aftershock' als bedankje naar alle fans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2017 15:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hardstylistic schreef:
STVK schreef:
Haha valt me nu pas op dat de titel misschien ook iets zegt? PN is wel een man van verhalen en probeert dit over te brengen in zijn tracks. Zijn album is net gereleased, de hype is hoog en meneer komt met een tering vette track. Een zogenaamde 'aftershock'?! Of denk ik nu te ver door :whistle:


Aan de hand van een recente post van hem op facebook, een foto waaronder hij zelf ook zegt: "The Aftershock", denk ik dat je de spijker aardig op de kop slaat. Heel zijn album is als het ware een verhaal, hij stopt iets meer in een track dan gemiddeld producer. Ik denk dat hij dus ook erg blij en tevreden is met het resultaat én met alle positieve reacties, komt hij even met 'The Aftershock' als bedankje naar alle fans.


Klopt helemaal! Heb het hem zelf nog gevraagd op Hardfest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2017 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind deze ook erg lekker. Alleen de 2e climax vind ik nog niet geweldig, past mijns inziens niet zo goed bij de rest van de plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2017 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op rebirth dacht ik echt wow welke plaat is dit en kwam die echt aan als een shock... Op hardfest goed voor gaan staan om hem beter te beluisteren maar wat een pareltje dit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2017 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die melodie, wat goed zeg. :cry:

Tweede climax vind ik ook wat minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Vind deze ook erg lekker. Alleen de 2e climax vind ik nog niet geweldig, past mijns inziens niet zo goed bij de rest van de plaat.

In mijn ogen is de 2e climax juist perfect. Ik zou het niet anders gedaan hebben iedergeval. Zelfde hoeveelheid gevoel in die uithalen als in the worlds beyond. Zoals André Hazes een snik in zijn stem heeft, zo heeft Phuture Noize dat in zijn uithalen. Dat is hoe ik het voel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2017 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben dr net achter gekomen dat de vocals van deze plaat, op de album cover van Pursuit of Thunder staat. Is dit een hint? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2017 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ben dr net achter gekomen dat de vocals van deze plaat, op de album cover van Pursuit of Thunder staat. Is dit een hint? :corn:


Als je de cd achterstevoren afspeelt staat er nog een heel nieuw album op!!!¡
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2017 14:00 
 
Hardtraxxer

ThaBomba. schreef:
RoyAPO schreef:
Ben dr net achter gekomen dat de vocals van deze plaat, op de album cover van Pursuit of Thunder staat. Is dit een hint? :corn:


Als je de cd achterstevoren afspeelt staat er nog een heel nieuw album op!!!¡


Moet ik de cd dan andersom erin doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 14:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prachtige beelden van deze en strike you down vanuit stage in instagram story van PN... echt niet normaal mooi :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 21:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat betekent HQ volgens jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 23:43 
 
Hardtraxx Addict

Chroman schreef:
Wat betekent HQ volgens jou?

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 23:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Wat betekent HQ volgens jou?

Hoofdkwartier..

Nee zonder gekheid, HQ lijkt me op dit moment reëel. Het is geen directe rip van en preview natuurlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste PN plaat voor mij samen met Not Afraid remix! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 22:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze hangt nu al dagen in m'n hoofd! Wat een ongekend vette plaat. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 09:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
The Aftershock will strike tonight...


Phuture Noize op FB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
:loving: :worship: fijne melodie
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 19:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/phuturenoize/videos/1683971014949890/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alles klopt aan deze plaat. Wat is dit goed zeg :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks