Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

poah kippenvel
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gvd wat goed :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem niet heel geweldig eigenlijk. De stijl is wel vet hoor, maar deze pakt mij gewoon minder dan z'n album platen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 19:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze man moet ik echt een keer live zien.
Gelukkig heb ik zo maar een idee dat hij in de toekomst op mooie podiums komt te staan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is echt mijn lievelingsnummer! Wat een held is Phuture Noize toch.. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat! Vind m denk ik beter dan The Aftershock.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krieger schreef:
Deze man moet ik echt een keer live zien.
Gelukkig heb ik zo maar een idee dat hij in de toekomst op mooie podiums komt te staan...


Hoe kan je m nog niet gezien hebben? xd
Deze man wordt echt vaak geboekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke sfeervolle plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 11:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is toch niet normaal meer, zoveel goede platen achter elkaar :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Franky schreef:
Dit is toch niet normaal meer, zoveel goede platen achter elkaar :worship: :worship:


Precies dit. Echt ongelofelijk! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 20:00 
 
Hardtraxxer

Al erg lange fan van hem/hun toen ze hun 1e album samen deden was ik al fan maar nu hij solo is lijkt PN nog beter... Ik hoop zo dat hij naar Qlimax komt..

Weer een geweldig nummer! :bomb: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 10:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit nummer gaat hoog eindigen in de, voor mij, beste tracks ooit gemaakt. Alles klopt aan dit nummer. Wat een gevoel ligt hier in! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijdens Q-Base viel toch wel op dat de kicks van deze minder goed zijn dan de rest van zijn nummers, ik heb dus liever The Aftershock/Pursuit of Thunder platen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2017 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Tijdens Q-Base viel toch wel op dat de kicks van deze minder goed zijn dan de rest van zijn nummers, ik heb dus liever The Aftershock/Pursuit of Thunder platen

De nadruk ligt bij dit nummer toch totaal niet op de kicks. Hoezo gebruik je dit dan als argument waarom je de andere platen beter vindt :P

Hardstyle is meer dan alleen kicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2017 20:11 
 
Hardtraxx Elite

RoyAPO schreef:
Chroman schreef:
Tijdens Q-Base viel toch wel op dat de kicks van deze minder goed zijn dan de rest van zijn nummers, ik heb dus liever The Aftershock/Pursuit of Thunder platen

De nadruk ligt bij dit nummer toch totaal niet op de kicks. Hoezo gebruik je dit dan als argument waarom je de andere platen beter vindt :P

Hardstyle is meer dan alleen kicks

Klopt maar een goede kick zorgt wel voor de juiste balans. Als een kick niet goed klinkt kan dit een hoop verpesten aan een plaat die voor de rest wel goed in elkaar zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2017 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik stoor me zelden aan kicks. Ben niet zo kritisch op dat vlak en al helemaal niet bij melodieuze platen :). Vind het vaak wel mooi meegenomen als een kick echt goed is onder een melodieuze plaat en dat vermeld ik dan ook altijd. Maar bij melodieuze platen de kicks vergelijken, nee. Ik vind de melodie en het gevoel vele malen belangrijker

Al snap ik wel wat je bedoelt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2017 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Live viel dit gewoon op. Daarnaast pakt de melodie van The Temple of Chaos & Order mij veel meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind inderdaad Fire, The Temple en Chaos & Order een betere melodie hebben dan dit nummer. Maar dat ook deze weer geweldig goed is staat buiten kijf. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pas op met uw meningen hoor!!!!! hardstyle bestaat niet alleen uit kicks...1!!!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie altijd best veel mensen afgeven op de kicks van een melodieuze plaat. Ik denk daar anders over. Mag dat niet, Indy? :P

Maar dat ben ik. Ik snap ook wel goed dat mensen kicks gewoon belangrijk vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het ook wel belangrijk dat de kicks goed zijn, maar wanneer er een melodieuze track gemaakt word dan vind ik de kicks ineens een stuk minder belangrijk. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 11:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik vind dat er dan wel echt een epische melodie moet in zitten zoals Wasted Penguinz, Andy Svge e.d. maken.
Wasted Penguinz is dan wel het schoolvoorbeeld van matige kicks maar geniale melodieën.

Maar Phuture Noize heeft geen epische melodieën imo. Vet zijn ze wel, maar nog niet vet genoeg om sommige kicks te vergeten. Hij had zijn beste kicks net voor The Pursuit Of Thunder imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wasted Penguinz is wel een heeel andere stijl ook. Bij ANDY SVGE kan ik er wel in komen ja!
Noem eens iets van WP met een epische melodie in jouw ogen. Ken lang niet alles namelijk

Ik vind dat PN wel degelijk epische melodieën heeft maar dat is weer smaak denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 12:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Inner Peace, Melancholia, Raindropz, Falling, International Departure en nog wel een hoop. Vooral uit hun begintijd.

hardstyle/broken-balance-top-25-wasted-penguinz-t52587.html#p1537610

Heb er wel een top 25 van gemaakt destijds, daar kun je het wellicht in na luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melancholia en Raindropz ken ik wel goed jaa. Maar dit is totaal niet te vergelijken met Phuture Noize. Ze zijn allebei episch op hun eigen manier. Op pagina 3 bovenaan in dit toppa heb ik mooi uitgelegd waarom die van PN net zo episch kunnen zijn. Wellicht vind je t een tikkeltje overdreven :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks