Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 20:53 
 
Hardtraxxer

Artiest: Phuture Noize

Track(s): Save Your World

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een drive in die intro zeg jezus en die kick klinkt erg fijn! Hele dikke track :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 12:12 
 

Helden ook dit, album pleaseeeeee :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 12:31 
 
Hardtraxx Addict

Heeerlijk plaatje van deze 2 heren, hopelijk komt de kick in de HQ versie ook zo door :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat klinkt dit ontieglijk dik zeg :worship:
Maar ik vrees wel dat de kick in HQ net zo slap gaat klinken als in Extend/Fadin :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 19:10 
 

Zit weer een lekkere drive in, maar ben nog niet overtuigd! Even HQ afwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heerlijke drive in mid-intro, climax beetje terughoudend vergeleken met mid maar zeker geen verkeerde plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 19:39 
 

Intro zeer strak. Rest minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 20:22 
 
Hardtraxxer

JEFSKIII schreef:
Helden ook dit, album pleaseeeeee :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijn plaatje! Klopt van voor naar achter en zit barstensvol met energie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 14:58 
 
Hardtraxx Addict

Wat een bazen :thumbsup:
Voor het eerst in lange tijd dat ik uitkijk na een album :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 16:18 
 
Hardtraxx Elite

Joeyvg schreef:
Wat een bazen :thumbsup:
Voor het eerst in lange tijd dat ik uitkijk na een album :)


na een album ja? echt joh?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 16:43 
 
Hardtraxx Addict

Ja?

Edit: "Naar" dan.. kun je nu weer slapen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 16:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

IvoWII schreef:
Zit weer een lekkere drive in, maar ben nog niet overtuigd! Even HQ afwachten

Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Intro zeer strak. Rest minder.


Eens. Minder dan de intro, maar toch wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 16:35 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt weer erg vet! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 12:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft deze al een release datum?
Erg vette track :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 12:26 
 
Hardtraxx Veteran

acidburn schreef:
Heeft deze al een release datum?
Erg vette track :yay:

Staat ie al bij releases dan? Neen. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

acidburn schreef:
Heeft deze al een release datum?
Erg vette track :yay:

Komt waarschijnlijk op het album :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 15:41 
 
Hardtraxxer

Wat zijn deze gasten goed bezig zeg !! :thumbup:
De ene dikke plaat na de andere heel vet!!
Kijk uit naar het album!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2013 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phuture Noize worden echt steeds beter zeg! Klinkt ontiegelijk vet :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 10:36 
 
Hardtraxx Veteran

Erg lekker. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 13:51 
 
Hardtraxxer

Heerlijk dit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 14:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat lekker, word steeds meer fan van ze :thumbsup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks