Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 16:19 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Phuture Noize

Track(s): Runnin'

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 21:08 
 
Hardtraxxer

Beestentrack :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 01:44 
 
Hardtraxxer

Vind deze toch minder dan de andere maar toch te doen! Zin in HardBass met Phuture Noize benieuwd hoe ze "live" klinken :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 11:23 
 
Hardtraxxer

Ja deze is echt keihard he :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 20:07 
 
Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
Runnin' :drool: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 00:09 
 
Hardtraxx Addict

Wat een plaat :loving:
Kijk echt uit naar Phuture Noize op Hardbass! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 00:31 
 
Hardtraxx Veteran

Analoxx schreef:
Wat een plaat :loving:
Kijk echt uit naar Phuture Noize op Hardbass! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond hem al dik maar ga hem steeds beter vinden. Stiekem zou ik een climax met die melodie wel lekker vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 19:16 
 
Hardtraxxer

ThaBomba. schreef:
Vond hem al dik maar ga hem steeds beter vinden. Stiekem zou ik een climax met die melodie wel lekker vinden.


(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 19:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En weer een masterpiece :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 01:44 
 

Ik mis toch helaas wat kracht in de kicks maar verder is dit ook weer gewoon heerlijk :) Mja ik ben dan ook fanboy eerste klas
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 21:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Vond hem al dik maar ga hem steeds beter vinden. Stiekem zou ik een climax met die melodie wel lekker vinden.


Dit! Verder lekker :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 03:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bizar wat voor intro's en opbouwen zij in elkaar kunnen zetten. Vind de climaxen helaas meestal wat tegenvallen. Lekker doormixen dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker hoor! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 18:49 
 
Hardtraxx Veteran


(L)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks