Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 20:36 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Phuture Noize & Phrantic

Track(s): On With The Show

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 20:39 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat! supervette sounds :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 21:51 
 
Hardtraxxer

sfeertje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 23:24 
 
Hardtraxx Veteran

Leukleuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Heerlijke plaat! supervette sounds :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben helemaal weg van deze, heerlijke sounds :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 01:03 
 

Dit klinkt lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Heerlijke plaat! supervette sounds :thumbsup:


Dit! Vond het zo vet toen ik deze hoorde maandag in TMS! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 12:22 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Alleen de vocals zijn vet, kicks komen totaal niet over, waarschijnlijk door de radiostream, maar ik ben bang dat het ook in HQ het geval zal zijn. De rest van de track is niet echt pakkend, ik weet 10 seconde na de track al niet meer hoe ie ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een vage sounds in deze track zeg. Geeft een heel apart sfeertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 13:28 
 
Hardtraxx Addict

Geweldige track :loving:
Toch mooi dat artiesten als E-Force en Phrantic echt qua producties steeds beter worden! Echt genieten keer op keer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super vet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff, ontzettend jammer van die verschrikkelijke kicks! :sick: Verder klinkt het namelijk best vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 02:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vocalen van World of Warcraft, Opera Event (Wizard Of Oz) in Kharazan.. goeie oude tijden. :(
Geinige track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 11:12 
 
Hardtraxx Veteran

Haalt het niet bij ' Arise' maar het is zeker een goede opvolger :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Pff, ontzettend jammer van die verschrikkelijke kicks! :sick: Verder klinkt het namelijk best vet!

Dat vind ik idd het enige jammere aan Phuture Noize, live komen die kicks ook totaal niet goed door.
Verder zou ik de track vaker moeten gaan horen, op dit moment doet die mij nog niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 13:12 
 
Hardtraxx Veteran

Jammer van de kicks inderdaad, want dat is het enige van deze track wat niet helemaal lekker klinkt. De rest is top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ tomac, wat voegt die link van jou toe? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Jammer van de kicks inderdaad, want dat is het enige van deze track wat niet helemaal lekker klinkt. De rest is top!

Inderdaad. Beetje jammer van de kicks, mochten gewoon wat steviger zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 21:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is wel de eerste track waarin ik zo'n circus-achtig sfeertje vet vind, normaal is dat echt moeilijk irritant. Gave sounds, lekker vaag, vette vocals, kicks hadden wel wat krachtiger en meer op de voorgrond mogen zijn. Prima plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 23:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Guido schreef:
Vocalen van World of Warcraft, Opera Event (Wizard Of Oz) in Kharazan.. goeie oude tijden. :(

Dit!! Wat was dat vet, toen in 2006/7. Karazhan :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 20:49 
 
Hardtraxx Addict

Dikke track :)! Die harpsichord :loving: vet sound design ook, leuk sfeertje, doen we :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heeeel vet nummer ! begin steeds meer overtuigd te raken van Phuture Noize ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Alleen de vocals zijn vet, kicks komen totaal niet over, waarschijnlijk door de radiostream, maar ik ben bang dat het ook in HQ het geval zal zijn. De rest van de track is niet echt pakkend, ik weet 10 seconde na de track al niet meer hoe ie ging.


Inderdaad, Kicks komen niet over, vooral door de patterns die erin zitten.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks