Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
Poah, dit is wat ik wil horen van Phuture Noize, Dit kleine stukje weet me meteen al te prikkelen, das lang geleden . 
Ach net zei je nog heel wat anders engnek.Rickzel wrote:Poah, dit is wat ik wil horen van Phuture Noize, Dit kleine stukje weet me meteen al te prikkelen, das lang geleden .
OT: Ik vind Phuture Noize echt al jaren enorm veelzijdig en creatief produceren. Ook dit klinkt weer geil
Hou dit lekker in de Winterswijkse Kampianen appgroep bvdjaron123 wrote:Ach net zei je nog heel wat anders engnek.Rickzel wrote:Poah, dit is wat ik wil horen van Phuture Noize, Dit kleine stukje weet me meteen al te prikkelen, das lang geleden .
OT: heurlijk dit
Binnenkort samen met de pipowagen op pad, zin in!THArdstyler wrote:Hou dit lekker in de Winterswijkse Kampianen appgroep bvdjaron123 wrote:Ach net zei je nog heel wat anders engnek.Rickzel wrote:Poah, dit is wat ik wil horen van Phuture Noize, Dit kleine stukje weet me meteen al te prikkelen, das lang geleden .
OT: heurlijk dit
Klinkt als een amateur die wat samples aan elkaar heeft geplakt. Peuter Neus met zijn laatste album en platen niet interessant meer voor mij
Rickzel wrote:Poah, dit is wat ik wil horen van Phuture Noize, Dit kleine stukje weet me meteen al te prikkelen, das lang geleden .
Je doet je naam wel weer eer aanMartin Waus wrote:Klinkt als een amateur die wat samples aan elkaar heeft geplakt. Peuter Neus met zijn laatste album en platen niet interessant meer voor mij
jeetjeMartin Waus wrote: Peuter Neus
yowan schreef:
Wie is Peuter Neus of Marco Polo? Noem artiesten gewoon bij hun artiestennaam. Dan kom je wat minder interessant over maar dat is op dit forum helemaal nergens voor nodig én weet iedereen gewoon waar je het over hebt.
Wie is Peuter Neus of Marco Polo? Noem artiesten gewoon bij hun artiestennaam. Dan kom je wat minder interessant over maar dat is op dit forum helemaal nergens voor nodig én weet iedereen gewoon waar je het over hebt.
Gaan we weer haha!jaron123 wrote:yowan schreef:
OT: Ik vind het een lekker nummertje!