Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Phuture Noize ft MC DL!
Track(s): Fadin' (Atmozfears remix)

Sample/video:
http://www.be-at.tv/brands/sunrise-fest ... atmozfears
@4:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 15:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HEERLIJK! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 15:22 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 15:22 
 
Artiest

Phuture Noize ft MC DL! - Fadin' (Atmozfears remix) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 15:44 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

vanwaar die extreem hoge kicks. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 16:47 
 
Hardtraxx Elite

vocals zijn zo zeikerig dat ik m voor de climax al uit heb gezet
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 21:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sjonge jonge zeg. Het origineel is zo heerlijk en dan krijg je dit weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 01:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geef mij het origineel maar, ondergewaardeerde track imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alle troep tussendoor weggehaald. Houd het een beetje gezellig aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb net voor het eerst het origineel geluisterd, ik denk dat ik die beter vind :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 11:48 
 

Khadber schreef:
Alle troep tussendoor weggehaald. Houd het een beetje gezellig aub.

Ik heb de volgende replies weggehaald. Hou het inderdaad gezellig en blijf on topic. De volgende krijgt gewoon een waarschuwing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 11:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

WTF is hier mee gebeurd???
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 13:32 
 
Hardtraxxer

klinkt VET :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok die kicks gaan echt onnodig omhoog :/

En dat trucje wat Atmozfears met de synth (toon omlaag 'faden') doen begint me ook te vervelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raar om deze plaat al te gaan remixen. Het is ook niet echt geslaagd zo te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 16:40 
 
Hardtraxxer

vind atmozfears beetje teveel van het zelfde kermis muziek :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 18:40 
 

Zwak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 19:46 
 
Hardtraxx Elite

Leuke remix, maar sowieso duidelijk dat het origineel beter is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 19:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

typisch Atmozfears nummertje. 3x niks dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
Sjonge jonge zeg. Het origineel is zo heerlijk en dan krijg je dit weer.

Dat dus >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet zeggen dat ik hem in HWS wel vaak opzet, zit een heerlijke feel in dit nummer.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks