Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze plaat gaat live echt bizar lekker, vooral die 2e mid intro. Echt zagen tot de max :woot: :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoge kwaliteit te pakken bij de set van Alpha Twins op Sunrise Festival. Damn! Dit is een hele vette plaat zeg! Sounddesign ook dik in orde. Ik hoop dat het album vaak gedraaid gaat worden door andere artiesten, want er zitten hele innovatieve en kwalitatief hoogstaande platen bij :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gruwelijk vette plaat weer :love:

Khadber schreef:
Ik hoop dat het album vaak gedraaid gaat worden door andere artiesten, want er zitten hele innovatieve en kwalitatief hoogstaande platen bij :).

Dit hoop ik ook. Album van Phuture Noize en Audiofreq worden veel vetter dan die van Radical Redemption
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 23:34 
 
Hardtraxx Addict

SL8492 schreef:
Wat een gruwelijk vette plaat weer :love:

Khadber schreef:
Ik hoop dat het album vaak gedraaid gaat worden door andere artiesten, want er zitten hele innovatieve en kwalitatief hoogstaande platen bij :).

Dit hoop ik ook. Album van Phuture Noize en Audiofreq worden veel vetter dan die van Radical Redemption


Mee eens, alhoewel RR lekker rammen is vind ik de albums van Audiofreq en Phuture Noize gevarieerder en energiekelijker.

Ook dit weer een heerlijk plaatje, die synth met dat mafia-achtige deuntje is heerlijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 00:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ken dat introdeuntje en melodielijn ergens van, volgens mij uit een track uit een ander genre. Weet iemand misschien waar dit van is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 00:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Ik ken dat introdeuntje en melodielijn ergens van, volgens mij uit een track uit een ander genre. Weet iemand misschien waar dit van is?


Introdeuntje is een beetje vergelijkbaar met iets van Phrantic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 01:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De sounds die ze maken zijn altijd heel vet, ik vind die kicks alleen niks aan. Gooi er een Thera/Delete/Vazard kick onder en dan was de plaat voor mij persoonlijk 10x zo vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
De sounds die ze maken zijn altijd heel vet, ik vind die kicks alleen niks aan. Gooi er een Thera/Delete/Vazard kick onder en dan was de plaat voor mij persoonlijk 10x zo vet.

Juist niet mee eens. Een kick van die artiesten vind ik persoonlijk nogal "uit zijn verband gerukt" om het maar zo te noemen. Het fijne is dat deze tracks gewoon lekker losgaan zonder alleen maar overdreven hard te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 10:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Broken Balance schreef:
De sounds die ze maken zijn altijd heel vet, ik vind die kicks alleen niks aan. Gooi er een Thera/Delete/Vazard kick onder en dan was de plaat voor mij persoonlijk 10x zo vet.

Juist niet mee eens. Een kick van die artiesten vind ik persoonlijk nogal "uit zijn verband gerukt" om het maar zo te noemen. Het fijne is dat deze tracks gewoon lekker losgaan zonder alleen maar overdreven hard te zijn.


Zo kun je het ook zien, ik hou ook meer van zo lomp als het maar kan of heerlijk euforisch. Of een perfecte samenhang van de twee. Iets tussen die dingen spreekt me vaak minder snel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 16:17 
 
Hardtraxxer

Geweldig dit :drool:
2e midintro :love: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 19:18 
 
Hardtraxx Veteran

Pfoe! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 23:13 
 
Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
Break vind ik minder, maar de rest klinkt zeker dik :)

Volledig akkoord! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg dik! Zijn goed bezig deze kerels. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere track, maar ben er nog niet zo lyrisch over als de rest :P maar dat zal vast wel komen, heb ik vaak bij Phuture Noize.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 18:16 
 

Kan niet wachten om deze morgen te horen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 22:38 
 
Hardtraxx Veteran

Mid :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 14:29 
 
Hardtraxx Elite

Wat een track! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 10:38 
 
Hardtraxx Veteran

dat album kan niet anders als gruwelijk worden :drool: :drool: :drool:
Die mid-intro is porno :loving: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 13:30 
 
Hardtraxx Veteran

Die rollende kicks in de tweede midintro zijn ongekend vet, wat een verrijking aan wat we al kenden. Enige jammere vind ik dan weer de ongeïnspireerde climax. Het concept van die rollende kicks lenen zich zoooo goed voor een dikke anti-climax met een dikke screech eroverheen op elke tel :cry:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren 2x live gehoord en allebei de keren heeft hij me vol overtuigd. Harde kicks met een flinke portie drive door heel de track. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat ja, mid intro is erg fijn :D Enige minpuntje voor mij is de break.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het heel leuk om te zien dat anderen weer andere elementen leuk vinden dan ik.

Firetrap schreef:
Die rollende kicks in de tweede midintro zijn ongekend vet, wat een verrijking aan wat we al kenden. Enige jammere vind ik dan weer de ongeïnspireerde climax. Het concept van die rollende kicks lenen zich zoooo goed voor een dikke anti-climax met een dikke screech eroverheen op elke tel :cry:.

De climax met die schreeuwende synth vind ik zoveel vetter dan de zoveelste anticlimax met screeches om maar eens een voorbeeldje te noemen van verschillen :P.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks