SL8492 schreef:
Wat een gruwelijk vette plaat weer
Khadber schreef:
Ik hoop dat het album vaak gedraaid gaat worden door andere artiesten, want er zitten hele innovatieve en kwalitatief hoogstaande platen bij

.
Dit hoop ik ook. Album van Phuture Noize en Audiofreq worden veel vetter dan die van Radical Redemption
Mee eens, alhoewel RR lekker rammen is vind ik de albums van Audiofreq en Phuture Noize gevarieerder en energiekelijker.
Ook dit weer een heerlijk plaatje, die synth met dat mafia-achtige deuntje is heerlijk
