Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 10:29 
 

Artiest: Phuture Noize

Track: Fire in the Hole (Chris One remix)

Sample/video:



@39:46
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas, video kapoet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 23:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat ging deze hard op dreamfields :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 23:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat ik me kan herrinneren is dat alleen de vocal gebruikt wordt in deze 'remix'.

Hij knalde er echt wel hard op gisteren :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 11:38 
 
Hardtraxx Veteran

gehoord op XXlerator Arcade begin dit jaar.. echt wat een bazen remix :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 11:54 
 

nu doet die het :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 12:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben nog niet echt overtuigd. Klinkt een beetje eentonig :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewaagd om de beste PH plaat te remixen. C1 kennende zal er wel wat moois uitkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt lang niet zo dik als het origineel dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 15:30 
 
Hardtraxx Elite

Nu snap ik het!
Ik dacht dat Chris One, Fire in the Hole aan het teasen was...
Zat al af te wachten op dat nummer, kwam erna ineens een ander nummer :P
Toen baalde ik, want wou Fire in the Hole juist een keer live horen.
Maar nu blijkt het dus een remix te zijn, kan me verder niet meer echt herinneren hoe deze live was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Gewaagd om de beste PH plaat te remixen. C1 kennende zal er wel wat moois uitkomen.

Niet mee eens. Hebben zeker een stuk of 5/6 tracks die ik leuker vind.

Met de laatste zin van je bericht ben ik het wel eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 20:04 
 

Daveytl schreef:
Niet mee eens. Hebben zeker een stuk of 5/6 tracks die ik leuker vind.

Met de laatste zin van je bericht ben ik het wel eens.


Cool story bro
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 22:32 
 
Hardtraxx Veteran

Ja mag ie zijn eigen mening niet geven misschien? ...

Verder:
ThaBomba. schreef:
Klinkt lang niet zo dik als het origineel dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een saaie melodie zeg. Er zit geen drive in en helemaal geen energie. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Ja mag ie zijn eigen mening niet geven misschien? ...

Verder:
ThaBomba. schreef:
Klinkt lang niet zo dik als het origineel dit.

Volgens mij zegt davey alleen dat ie het er niet mee eens is. Niet dat ik me mening niet mag geven. Ach ja ik vind fire in the hole de beste PH plaat. Zo beter? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 01:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Herinner me deze nog goed van XXlerator Raw in januari, snoeiharde plaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 11:12 
 
Hardtraxx Veteran

Leonidas schreef:
Qlown schreef:
Ja mag ie zijn eigen mening niet geven misschien? ...

Verder:
ThaBomba. schreef:
Klinkt lang niet zo dik als het origineel dit.

Volgens mij zegt davey alleen dat ie het er niet mee eens is. Niet dat ik me mening niet mag geven. Ach ja ik vind fire in the hole de beste PH plaat. Zo beter? :p

Ik doelde eerder op dat 'Cool Story Bro'. :]
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Daveytl schreef:
Niet mee eens. Hebben zeker een stuk of 5/6 tracks die ik leuker vind.

Met de laatste zin van je bericht ben ik het wel eens.


Cool story bro

Heey ga jij eens leuke mixjes maken ipv tegen mij 'cool story bro' zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 18:58 
 
Hardtraxx Veteran

Benieuwd naar de kicks, zit vast wel snor C1 kennende! Klinkt voor de rest nog wel erg leeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 19:44 
 

Daveytl schreef:
stefaneke schreef:
Daveytl schreef:
Niet mee eens. Hebben zeker een stuk of 5/6 tracks die ik leuker vind.

Met de laatste zin van je bericht ben ik het wel eens.


Cool story bro

Heey ga jij eens leuke mixjes maken ipv tegen mij 'cool story bro' zeggen.


Op het moment bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op de laatste Loudness draaide hij een andere versie van de remix, puur de originele melo alleen met een Chris One synth :huh: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 22:36 
 
Hardtraxx Veteran

Met beide is niks mis dus wat dat betreft. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt nog wat leeg, wel benieuwd naar HQ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ietsjes betere kwaliteit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 20:24 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ging best lekker gister! al overtreft hij voor mij het origineel bij verre niet.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks