Last edited by robinD on 26 Jan 2012 23:07, edited 2 times in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
J
Tering, wat een schijf. 
-
A
Word een beetje gek van die babypijlen in de climax
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
wrote:Tering, wat een schijf.
Als JEFSKII dit geweldig vindt , hou ik m'n hart vast. Morgen eventjes luisteren.
Man man man wat een lekker nummer weer, wat zijn deze mannen de laatste tijd goed bezig
Gruwelijk drive en een bak energie waar je bang van wordt. De anti en de 2e climax zijn ook erg gaaf gedaan! Enige minpuntje zijn de pitchkicks in de climax.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
WOOOOOOOH 
Ik dacht letterlijk hetzelfdewrote:Word een beetje gek van die babypijlen in de climax
-
HHardtraxxer
- 108 posts member since 2011
- last seen Jan 2013
Deze gasten zijn echt geweldig bezig laatste tijd! In tijden niet zo'n heerlijk nummer gehoord met zoveel drive buiten e-force zijn tracks om.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
straks even beluisteren 
heerlijk plaat met zoals al gezegt een ontzettende drive, kicks klinken goed en melo die en de anti zijn heerlijk, pitchkicks storen me nu niet zo maar denk wel dat de 1e climax zonder beter was geweest, hele dikke plaat weer 
Die kicks in de climax vind ik helemaal niks. Slappe dingen.
Voor de rest een heel energiek plaatje, de screeches vind ik ook supervet, beetje á la B-Front.
Voor de rest een heel energiek plaatje, de screeches vind ik ook supervet, beetje á la B-Front.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Drive. Zeg dat wel zeg! 
-
DHardtraxxer
- 405 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
FIRE IN THE HOLE! Wat Een Track! 
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Nu nog een pak stevige kicks onder die anticlimax pleuren en HOPPA! 
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Phuture Noize begint me steeds meer te boeien! Vet nummertje alleen zonde van de kicks.. was veel vetter geweest met een paar stevige kicks eronder.
Zet Phuture Noize is meer op feestenwrote:Tering, wat een schijf.
Weet niet hoe hun mixwerk is? Anders krijg je Arkaine praktijken, leuke plaatjes maar bar slecht mixwerk.wrote:Zet Phuture Noize is meer op feestenwrote:Tering, wat een schijf.
Mwoah, intro doet me niet zoveel. Sounds zijn wel leuk, kicks zijn wel ok (weer die poing), kunnen live wel erg vervelend zijn (of juist goed, dat merk ik nog wel een keer
.
wrote:Na gister ben ik verliefd op deze plaat!
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Zeker wel, ik dacht ineens van WTF!!?? Leek wel een nummer dat je later zou draaien, toch was het geniaal zo helemaal vooraan bij Team Redwrote:Na gister ben ik verliefd op deze plaat!