Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 16:35 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Phuture Noize & Atmozfears

Track(s): Unexpected

Sample/video:

@ 175:31
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 16:39 
 
Hardtraxx Veteran

Godsamme die anti :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 16:43 
 
Artiest

Gejatte melo :yawn:
Verder wel leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 17:08 
 
Hardtraxx Veteran

Thyron schreef:
Gejatte melo :yawn:
Verder wel leuk


Inderdaad, melo en opbouw klinkt erg bekend in de oren. Kom niet op de naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 17:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Thyron schreef:
Gejatte melo :yawn:
Verder wel leuk


Inderdaad, melo en opbouw klinkt erg bekend in de oren. Kom niet op de naam.


Reputation Game.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 18:10 
 
Hardtraxxer

Niet zo'n klein beetje ook zeg... De climax is daarnaast veel te leeg en simpel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Godsamme die anti :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MrBunni schreef:
De climax is daarnaast veel te leeg en simpel.


Wat 'm dus zo verschrikkelijk goed maakt :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 19:28 
 
Artiest

Thyron schreef:
Gejatte melo :yawn:
Verder wel leuk



De melodie is niet bewust gejat en zijn 3 noten.

---

Wij hebben de break eerst gecomponeert en daarna de opbouw naar de anti gemaakt, totaal onbewust de Reputation Game melodie overgenomen.. Jullie zijn ook de eerste die het zeggen en het is niet zo bedoeld iig! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 19:31 
 
Hardtraxxer

Deze anti is zo ziek :drool: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HUH?!?! Kippenvel (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 18:46 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijk anti met die droge kick, wederom een topplaat van Phuture Noize (en Tim)! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 18:52 
 
Hardtraxx Veteran

Hoooooooooooooooooooooolyshit, beste anti in tijden. (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 18:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dik :D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind ik leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 22:21 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
HUH?!?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wauw, dat intro + opbouw + anti = :loving: :drool:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks