Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 11:08 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Phrantic

Track(s): Tracks Summer 2014 (Teaser)

Sample/video:


Bron: https://www.facebook.com/Phranticdj
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 15:43 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

't klinkt allemaal alsof ik 't al tig keer gehoord heb...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 16:04 
 
Hardtraxx Addict

Wat is er met Phrantic aan de hand? :oh:
Klinkt, net zoals zijn laatste releases, te saai. Met name de kicks zijn niks voor mij en de sounds zijn te vreemd ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 21:02 
 

Analoxx schreef:
Wat is er met Phrantic aan de hand? :oh:
Klinkt, net zoals zijn laatste releases, te saai. Met name de kicks zijn niks voor mij en de sounds zijn te vreemd ofzo.


Mind Dimension, In the Mix etc. etc. slecht??
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is toch niet echt zomers? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 23:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat word geen lekker weer deze zomer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 12:34 
 
Hardtraxx Addict

Anonymous schreef:
Analoxx schreef:
Wat is er met Phrantic aan de hand? :oh:
Klinkt, net zoals zijn laatste releases, te saai. Met name de kicks zijn niks voor mij en de sounds zijn te vreemd ofzo.


Mind Dimension, In the Mix etc. etc. slecht??


Ja, die stijl van Phrantic bevalt me totaal niet. Doe maar gewoon tracks ala Road Warrior :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
Analoxx schreef:
Wat is er met Phrantic aan de hand? :oh:
Klinkt, net zoals zijn laatste releases, te saai. Met name de kicks zijn niks voor mij en de sounds zijn te vreemd ofzo.


Mind Dimension, In the Mix etc. etc. slecht??

Die niet man, maar deze teaser klinkt wel echt beroerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 18:53 
 
Hardtraxx Veteran

klinkt wel gaaf :D
verfrissende stijl en daar hou ik wel van.. de outside the box denker van theracords vind ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 11:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Anonymous schreef:
Analoxx schreef:
Wat is er met Phrantic aan de hand? :oh:
Klinkt, net zoals zijn laatste releases, te saai. Met name de kicks zijn niks voor mij en de sounds zijn te vreemd ofzo.


Mind Dimension, In the Mix etc. etc. slecht??


Ja, die stijl van Phrantic bevalt me totaal niet. Doe maar gewoon tracks ala Road Warrior :)


Dit dus! Violence, z'n Loudness tool... Als je dat vergelijkt met deze rotzooi, snap je toch echt niet waarom hij nu deze weg is ingelsagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mind Dimension is wel echt suuuuupergaaf :worship: Helaas zit het vetste stuk van dat nummer niet in deze teaser. De rest klinkt ook wel tof nu na een aantal keer luisteren moet ik zeggen.

Bij mij hebben de laatste paar Phrantic plaatjes wat meer tijd nodig om te 'wennen', maar uiteindelijk zijn ze vrijwel allemaal erg vet.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks