Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 17:46 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Phrantic

Track(s): Let Go

Sample/video:


Niet verkeerd, alleen de kicks vind ik iets te hard hiervoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 17:49 
 
Hardtraxx Veteran

Phrantic :worship:
Theracords heeft bomveel nummers klaar staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 18:10 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker hard plaatje :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 18:17 
 
Hardtraxx Veteran

Vind hem ok, maar zoals gezegd vind de melodie niet bij de kick passen. Melodie is te mainstream voor zon harde kick
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

intro is erg lekker en de opbouw naar climax en melodie ook :love:
en kicks :drool: ...super dikke plaat van Phrantic :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker een aardige plaat! Vind zelf ook dat de kicks een beetje overheersen in de climax
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Melodie is te mainstream voor zon harde kick

Ik vind de kicks te raw voor de melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 18:49 
 
Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Jurheinen schreef:
Melodie is te mainstream voor zon harde kick

Ik vind de kicks te raw voor de melodie.


Dat kan ook, je draait het eigenlijk om :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 19:49 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Het is in ieder geval nog niet de 'affe' versie en tevens nog niet gemasterd, verder houden we bij Theracords wel van heerlijke melodieen met harde kicks xd

Ben zelf juist geen fan van tracks waarin de melodie even hard of soms zelfs harder klinkt dan de kicks want das voor mij de omgekeerde wereld
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 20:10 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb het ook al bij andere Theracords releases genoemd: de kick kan ook té geforceerd klinken, wat nog altijd beter is dan wat Pieter hierboven schetst :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phrantic blijft me maar vermaken, en hij laat maar weer eens zien dat ook z'n mainstream tracks goed te doen zijn. Mijn voorkeur gaat uit naar platen als Spells, maar ook dit is een dikke voldoende! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 20:15 
 
Hardtraxxer

Weer een harde van Phrantic!! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 20:26 
 
Artiest
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Ik heb het ook al bij andere Theracords releases genoemd: de kick kan ook té geforceerd klinken, wat nog altijd beter is dan wat Pieter hierboven schetst :)

Ik volg je ff niet meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 20:44 
 
Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
JVDM schreef:
Ik heb het ook al bij andere Theracords releases genoemd: de kick kan ook té geforceerd klinken, wat nog altijd beter is dan wat Pieter hierboven schetst :)

Ik volg je ff niet meer :P


Haha sorry.

DjThera schreef:
Ben zelf juist geen fan van tracks waarin de melodie even hard of soms zelfs harder klinkt dan de kicks want das voor mij de omgekeerde wereld

Dit bedoelde ik. Bij Let Go zijn de kicks wel erg op de voorgrond, en dat hoeft soms niet zo vind ik, maar dat is beter dan wat jij zegt; de melodie is harder dan de kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 21:26 
 
Artiest

Er was iemand die voorspelde dat het het jaar van Phrantic zou worden, weet niet meer wie en het was volgens mij niet op dit forum. Maar als dit de standaard is kan diegene wel eens gelijk gaan krijgen ook...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bekende vocals van Liberate ;).

Vind dit een mooie plaat van Phrantic. Juist niet TE zwaar qua kicks. Krijg een beetje het gevoel van een tussenvorm tussen Drift Away en Spells. Staat me in ieder geval enorm aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 11:14 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Ik heb het ook al bij andere Theracords releases genoemd: de kick kan ook té geforceerd klinken, wat nog altijd beter is dan wat Pieter hierboven schetst :)

Met Radical Redemption in je onderschrift maakt het je niet echt geloofwaardig meer :P
Straks na Drivium @ Theracords Radioshow even luisteren.

Edit: niet helemaal mijn stijl, maar er zit wel lekker veel energie en een fatsoenlijke bassline in deze track, waardoor het alsnog een lekkere plaat is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze vind ik weer heerlijk met uitstekende vocals natuurlijk :D
Toch een van mijn lievelings theracords producers sinds zijn God OF Terror EP :D
Harde kicks en een mooie onderliggende melodie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 11:03 
 
Hardtraxxer

Daar hou ik dus van :love: . Die krachtige melodie met zulke kicks eronder, geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 14:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Typisch Phrantic stijltje van de laatste tijd, gaaf dus!! Maar of deze net zo vet is als Road Warrior en Spells, daarvoor moet ik hem nog wat vaker luisteren. Interesse is er in ieder geval :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 21:02 
 
Hardtraxx Newbie

Lekkere plaat zeg. Ik vind de melodie overigens helemaal niet slecht bij de kick passen of andersom. Ik heb niet het gevoel dat er iets niet klopt oid. Deze kicks gaan zelfs met het volume helemaal uit nog harder dan wat ik soms voorbij hoor komen. Dat kan ik wel waarderen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

na hem vaker geluisterd te hebben vind ik hem alleen maar vetter worden :thumbsup:
kicks zijn heerlijk en opbouw naar climax en melo die zijn erg lekker, pitchkick liever niet gehad maar zijn niet storend
erg lekker plaatje weer van Phrantic :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helemaal verkocht door de geniale climax. Meeslepende melodie met een behoorlijke kracht-kick. Heel veel energie. Briljante mainstream track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 18:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks