Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 12:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Phrantic

Track(s): Got 2 Love Me

Sample/video: http://www.youtube.com/watch?v=AZ1VzsHMbgk&t=2m39s

02:39
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 13:13 
 
Hardtraxx Elite

Dit klinkt echt facking vet. Dat reverse bass! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reversed bass is best lekker, maar die climax vind ik maar niets met die poing kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 20:35 
 
Hardtraxx Addict

Eerste Phrantic plaat die ik heel erg vind tegenvallen -.- doet me echt helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 22:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Haha sjezus wat is dit dan :/ Reversed bass mist echt een hoop kracht, die andere kicks zijn spuug- en spuuglelijk en de rest van de tracks is ook zo saai als wat. Dit is verre van wat ik van Phrantic verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 12:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Dit klinkt echt facking vet. Dat reverse bass! :worship:


Meen je dat nu? Is een van de slapste reverse basses die ik de laatste tijd gehoord heb. Wat een zaadplaat zeg.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks