Related topics
- View the latest post: Pham Ngoc - Insomniac (Rawenvoys & Force Creator Remix)
- View the latest post: X-Pander, Force Creator & Pham - The Amazing Pony Adventures (X-Pander Mix)
- View the latest post: Pham Ngoc - TBA
- View the latest post: Coarsection & Pham Ngoc - FREE Remixes
- View the latest post: The Pitcher - Smack (Pham Ngoc & Coarsection Remix)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Hoorde hem vandaag op FearFM voobijkomen en kon er wel een beetje bij wegdromen. Leuke plaat. 
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Leuk plaatje idd 
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Potentieel talent hier
klinkt best lekker!
Heb hem nu een paar keer geluisterd en het doet me denken aan een oude dance- of trance-track. De synth en en het eerste gedeelte van de melodie... ik kan het niet plaatsen... Raaah! This annoys the batman.
-
Y
- 8 posts member since 2010
- last seen Aug 2025
View on YouTubeMeph0 wrote:Heb hem nu een paar keer geluisterd en het doet me denken aan een oude dance- of trance-track. De synth en en het eerste gedeelte van de melodie... ik kan het niet plaatsen... Raaah! This annoys the batman.
Wist meteen welke je bedoelde!
On: Dikke track. Volg Pham Ngoc al een tijdje! Talent!
Ja! Hoe kon ik die niet verzinnen. Topnummer, wat een nostalgie. Vermoedelijk dat dat ook meespeelt in het gaaf vinden van dit nummer.You-Know wrote:View on YouTubeMeph0 wrote:Heb hem nu een paar keer geluisterd en het doet me denken aan een oude dance- of trance-track. De synth en en het eerste gedeelte van de melodie... ik kan het niet plaatsen... Raaah! This annoys the batman.
Wist meteen welke je bedoelde!
On: Dikke track. Volg Pham Ngoc al een tijdje! Talent!