Kaasstaaf wrote: techno
Kaasstaaf wrote: is
Nee heb 'm even geluisterd, doe mij deze versie maar, veel meer gevoel.Kaasstaaf wrote: in slaap vallen.
Kaasstaaf wrote: techno
Kaasstaaf wrote: is
Nee heb 'm even geluisterd, doe mij deze versie maar, veel meer gevoel.Kaasstaaf wrote: in slaap vallen.
Delt-A wrote:Kaasstaaf wrote: technoKaasstaaf wrote: isNee heb 'm even geluisterd, doe mij deze versie maar, veel meer gevoel.Kaasstaaf wrote: in slaap vallen.
Kutzooi!!KELTEK
Unfortunately I can't do a free release as I don't own any of the rights of the original song
Op z'n instagram staat dat ie hem niet publiekelijk vrij mag geven, maar als je een privébericht stuurt krijg je een download-linkhurricane wrote:Kutzooi!!KELTEK
Unfortunately I can't do a free release as I don't own any of the rights of the original song![]()
Eerst ons lekker maken en nu dit
Compleet artwork gemaakt en dan blijft t bij YT en SC
![]()
Ook onbegrijpelijk waarom HHZ Dragonborn pt 2 dezelfde rechten issues heeft maar die track wel gewoon weggeeft.
Iedere producer doet dan ook maar wat als het om zulk soort bepalingen aankomt.
Keltek kan wat mij betreft ff in t strafhoekje gaan staan!
Thanks voor de tip man!KvdB wrote: Op z'n instagram staat dat ie hem niet publiekelijk vrij mag geven, maar als je een privébericht stuurt krijg je een download-link
Snap ik niet, hoezo niet live? Mag deze dan niet ergens Live gedraaid worden.zeke wrote:Zo vet.
Maar ook zo zonde om dit soort tracks niet live te kunnen horen.
Ja juist wel.Martin Waus wrote:Snap ik niet, hoezo niet live? Mag deze dan niet ergens Live gedraaid worden.zeke wrote:Zo vet.
Maar ook zo zonde om dit soort tracks niet live te kunnen horen.
Wat enorm kut zeg!Discobol wrote:Niet gedacht dat ik ooit een technoplaat zou verkiezen boven een hardstyle bootleg daarvan. Wonderen zijn de wereld nog niet uit.
En deze dan??? FISHER - Losing It (Sub Zero Project Edit)Discobol wrote:Niet gedacht dat ik ooit een technoplaat zou verkiezen boven een hardstyle bootleg daarvan. Wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Discobol wrote:Niet gedacht dat ik ooit een technoplaat zou verkiezen boven een hardstyle bootleg daarvan. Wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Iemand toevallig ook een linkje voor mij?hurricane wrote:Thanks voor de tip man!KvdB wrote: Op z'n instagram staat dat ie hem niet publiekelijk vrij mag geven, maar als je een privébericht stuurt krijg je een download-linkHeb hem meteen een dm gestuurd!
edit: inmiddels binnen
zie PMjeff wrote: Iemand toevallig ook een linkje voor mij?![]()
Topper!!hurricane wrote:zie PMjeff wrote: Iemand toevallig ook een linkje voor mij?![]()
Heb je 'm voor mij ook?hurricane wrote:zie PMjeff wrote: Iemand toevallig ook een linkje voor mij?![]()
Paling wrote:Discobol wrote:technoplaat
Techno? Zou je eens uit kunnen leggen hoe je hier bij komt?Discobol wrote:Niet gedacht dat ik ooit een technoplaat zou verkiezen boven een hardstyle bootleg daarvan. Wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Kaasstaaf z'n post denk ik.wootum wrote:Techno? Zou je eens uit kunnen leggen hoe je hier bij komt?Discobol wrote:Niet gedacht dat ik ooit een technoplaat zou verkiezen boven een hardstyle bootleg daarvan. Wonderen zijn de wereld nog niet uit.