Hardtraxxer
66 posts member since 2018
last seen Aug 2024
Artiest: Outsiders

Track(s): Fallin in love

Sample/video: https://www.instagram.com/p/CtHUbWsolFb/

Bron: ^
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 17 days ago
Ja, zoals je van Outsiders mag verwachten. Simpel, maar effectief en zal het goed gaan doen op de freestyle podia.

Wat ik wel altijd een beetje cringe vind (zoals mijn dochter van 11 het zou zeggen) is dat voornamelijk hij zélf dit tot dé zomer/festivalhit van 2023 bestempeld.
Hardtraxx Veteran
4806 posts member since 2014
last seen 1 day ago
dat is wel een bekende melodie maar kan er even niet direct op komen.
Hardtraxxer
last seen 17 days ago
Jeffreylp wrote:dat is wel een bekende melodie maar kan er even niet direct op komen.
Elvis Presley - Can't Help Falling in Love
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 9 hours ago
Jeffreylp wrote:dat is wel een bekende melodie maar kan er even niet direct op komen.
Elvis Presley - Can't Help Falling In Love denk ik
D
1 posts member since 2023
last seen Jul 2023
@Hardtraxxer: Ja, zoals je van Outsiders mag verwachten. Simpel, maar effectief en zal het goed gaan doen op de freestyle podia.

Wat ik wel altijd een beetje cringe vind (zoals mijn dochter van 11 het zou zeggen) is dat voornamelijk hij zélf dit tot dé zomer/festivalhit van 2023 bestempeld.[/quote]

De remix Engelbewaarder Van Cem hebben Marco en hij zelf besproken aangezien de Fans van Outsiders en Marco een Remix wouden, Naar mijn mening vind ik dat je meer variatie brengt in de Muziek wereld.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
De remix Engelbewaarder Van Cem hebben Marco en hij zelf besproken aangezien de Fans van Outsiders en Marco een Remix wouden, Naar mijn mening vind ik dat je meer variatie brengt in de Muziek wereld.
Zou je deze zin nog eens willen formuleren, ik begrijp er niks van. :huh:
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
zeke wrote:
K zal hem helpen :D
De remix "Engelbewaarder" van Cem is besproken door Marco en hijzelf, aangezien de fans van Outsiders en Marco graag een remix wilden. Naar mijn mening brengt het meer variatie in de muziekwereld. ;)
Hardtraxxer
last seen 17 days ago
Snap nog steeds niet wat dat met Fallin In Love te maken heeft, maar goed.
Hardtraxx Veteran
3482 posts member since 2017
last seen 9 hours ago
Martin Waus wrote:
zeke wrote:
K zal hem helpen :D
De remix "Engelbewaarder" van Cem is besproken door Marco en hijzelf, aangezien de fans van Outsiders en Marco graag een remix wilden. Naar mijn mening brengt het meer variatie in de muziekwereld. ;)
Ik ben in Januari gevraagd om er een hardstyle cover / remix van te maken maar had het te druk :(.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 17 days ago
Ik ben helaas niet gevraagd maar kan dan ook niet produceren.
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 10 days ago
Ik ben ook niet gevraagd, kan ook niet produceren, maar ben ook gewoon heel druk momenteel.
Hardtraxx Veteran
3482 posts member since 2017
last seen 9 hours ago
Was om in te zingen he.