Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 13:02 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Outlander

Track(s): Telepathy

Sample/video:


@ 7:22
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 13:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tsja.. keer wat anders zullen we maar zeggen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

jaaaa deze is vetjes :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 22:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

wat een vette plaat (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 23:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind helemaal mooi

Wat een groeibriljantje is hij toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 01:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt heel heel heel lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 11:47 
 
Hardtraxx Veteran

Mooie minimalistische plaat, gaat wel snel vervelen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 12:24 
 
Hardtraxx Elite

Ja, heerlijk! Lekker minimalistisch. :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 14:55 
 
Hardtraxx Addict

Heel fijne plaat. Iets anders dan ik gewend ben van Outlander, maar toch helemaal zijn stijltje. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Mooie minimalistische plaat, gaat wel snel vervelen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 13:18 
 
Hardtraxx Newbie

Dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 15:07 
 
Hardtraxxer

Gister voor het eerst gehoord op XXlerator, zit echt een lekker sfeertje in die track :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 16:10 
 
Hardtraxx Veteran

Zit een leuk gevoel in maar had toch meer van de climax verwacht.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks