Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 17:24 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Outlander

Track(s): Flying Space Monster

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 18:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heer-lijke sounds. Jankende synths als A-wak en die downpitch klinken heerlijk. Outlander heeft voor mij geen slechte tracks gemaakt de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 18:59 
 
Hardtraxx Veteran

Erg lekker! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 19:58 
 

Staat hier al als Outlander - FSM of Outlander - TBA
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 20:06 
 
Hardtraxx Addict

Veeels te eentonig en saai dit -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is Outlander A-Wak?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 21:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Is Outlander A-Wak?

Bij mijn weten niet. A-wak is Blutonium Boy Jr. volgens mij. En dat is niet Outlander. Ik vergeleek alleen de synths uit deze track met die van A-wak, omdat ik dat een positief punt vind. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Outlander = Lander Deloffer
A-Wak = Alexander Wakim

Dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 17:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die titel :thumbdown:

Track zelf :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke track dit (L) lekkere synth en melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 10:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 14:26 
 
Hardtraxx Addict

Outlander produceert zéér sterk, de enige track die ik nog niet veel aan vond was Fire, maar wat een talent zeg. Krijgt het voor elkaar om steeds weer een geweldig zweverige track te maken. Een producer om in de gaten te houden :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 15:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kninkt eigenlijk wel erg fijn, :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 17:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

youri2097 schreef:
kninkt eigenlijk wel erg fijn, :thumbup:


Dit dus ^^
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks